قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا آخرین خبرها بورس سیگنال‌گیری بورس /پیش بینی بازار سهام 11 اسفند
سیگنال‌گیری بورس /پیش بینی بازار سهام 11 اسفند
چکیده این مطلب : انتشار : 1400/12/11 - 09:01 0 نظر

گلدمگ: اگرچه بازار سهام تهران سیگنال های مثبت دریافت کرده اما همچنان تغییرات شاخص ها در بورس محدود خواهد بود.

به گزارش سایت بازار طلا، بازار سهام در روز پایانی کاری هفته جاری بر همان مدار قبلی حرکت می کند. در نوسان‌های شکل گرفته در بازار سهام که بر مبنای آن، بورس دوباره در مسیر صعودی قرار گرفت، جریان معاملات احتمالا با همان مدار صعودی دنبال می شود. این بدان معناست که شاخص کل بورس در روز پایانی احتمالا در جدال محدود میان عرضه و تقاضا به نفع خریداران مسیر روبه جلو خواهد داشت.

سیگنال بورس از تغییرات قیمت نفت

شاخص های عملکردی بازار سهام هم نشان می دهد که شکاف میان خریداران و فروشندگان بیشتر به نفع خریداران است. حقیقی های بورس هم در طول چند روز اخیر هفته کاری (با وجود تعطیلی روز سه شنبه) در معاملات بیشتر خریدار بوده اند. این در حالی است که کوچکترهای بورس هم با بازدهی مثبت مواجه شده اند اما بزرگترهای بورس با بازدهی منفی روبه رو شده اند.

با این وصف تحلیل ها از الگوی رفتاری بورس بازان حاکی از آن است که مسیر صعودی شاخص میسر و محتمل است.

همچنین با افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی ناشی از درگیری ها و حمله روسیه به اوکراین و اخبار و گزارش های مربوط به تسهیل فروش نفت ایران که براساس خبرگزاری رویترز در یک وضعیت با ثباتی قرار گرفته است، اکنون به نظر می رسد بازار از این ناحیه سیگنال های مثبتی دریافت کند.

با اخبار و گزارش های مثبت از وین هم، بورس بازان نسبت به احتمال توافق خوش بین‌اند. این در حالی است که همچنان چالش هایی پیش روست.

نظرسنجی اقتصادنیوز: رفتار احتمالی شاخص های بورس

تازه ترین نظرسنجی اقتصادنیوز هم نشان می دهد که بورس بازان در روز چهارشنبه احتمالا حرکت بازار را از نقطه پایانی روز دوشنبه که به نفع خریداران بود، آغاز می کنند و در ادامه با توجه به شرایط فعلی در نوسان محدود دنبال می کنند. جهت شاخص ها هم با توجه به رفتار بورس بازان ممکن است ناپایدار باشد.

تحلیل گران و فعالان بورس روی این مسئله تاکید دارند که تغییرات شاخص ها در بورس و فرابورس محدود خواهد بود و حرکت شاخص کل بورس هم در خوش بینانه ترین حالت بازگشت و تثبیت شاخص در نیمه دوم در سطح 1.280 خواهد بود.

منبع : اقتصادنیوز

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00