بازار طلا آخرین خبرها علم، فنّاوری و خودرو خودروسازان باید به فکر اصلاح کیفیت باشند
خودروسازان باید به فکر اصلاح کیفیت باشند
چکیده این مطلب : انتشار : 1400/12/15 - 12:20 0 نظر

گلدمگ: طالبی می‌گوید: تمام خودروسازان دنیا در تلاش هستند، کیفیت محصولات خود را کاهش و قیمت را افزایش دهند تا بتوانند رقابت کنند

به گزارش سایت بازار طلا، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران می گوید: در کشور ما با توجه به نوع انحصاری که وجود دارد، قیمت گذاری خودرو دچار چالش شده؛ خودروسازان می‌خواهند قیمت را تعیین کنند و از طرف دیگر نهاد‌هایی مانند شورای رقابت یا سازمان حمایت نظرشان مبنی بر این است که قیمت‌ها باید از یک شورا فرآیندی تعیین شود.

چند وقیست کارشناسان و مسئولان، نسبت به کیفیت خودروهای داخلی انتقاد دارند؛ رئیس پلیس راهور ناجا پس از تصادف هایی که صورت گرفته و در هیچ کدام از تصادف ها ایربگ خودرویی باز نشده بود، گفته توصیه من به خودروسازان، انجمن خودروسازان و ... این است که به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی به دنبال اصلاح کیفیت خودرو‌ها باشند، این‌طور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند، اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم بدهند. خودروی ما باید طوری باشد که اگر راننده هم بی‌مبالاتی کرد و خدایی نکرده حادثه‌ای رخ داد، ایمنی آن به قدری باشد که جلوی آسیب بیشتر به راننده و سرنشین گرفته شود.

منبع : صنعت ماشین

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00