بازار طلا آخرین خبرها اقتصادی بازار خودرو خالی از خریدار /نشانه های جدید در بازار مسکن
 بازار خودرو خالی از خریدار /نشانه های جدید در بازار مسکن
چکیده این مطلب : انتشار : 1400/12/18 - 10:27 0 نظر

گلدمگ: تاب و توان بازارها به سر آمده و معلوم نیست که مذاکرات برجامی وین تا قبل از پایان سال به چه نتیجه ای می رسد.

به گزارش سایت بازار طلا، بازارها همچنان در شرایط انتظار به سر می برند اما به نظر می رسد تاب و توان بازارها هم به سر آمده است. باید منتظر ماند که مذاکرات برجامی وین به کدام سمت خواهد رفت؟

بازار ارز و سکه | نوسان گیری در دلار و سکه

در بازار ارز و سکه شاهد تحرکات جدید قیمت ها هستیم. دلار باز هم به محدوده 26 هزار تومان نزدیک شده و این درحالی است که قیمت ها در محدوده 25 هزار تومان هم دیده می شود. قیمت سکه هم به محدوده قبلی برگشت. قیمت طلای جهانی نیز که بازار سکه را تحت تاثیر قرار می دهد در بالای اونس 2 هزار دلار دنبال می شود. عده‌ای از معامله‌گران حرفه‌ای‌تر بازار توصیه می‌کنند اگر نرخ‌ها صعودی هم شود، نباید فکر کنیم که به حیاط خلوت بازار رفته ایم، چون تا زمانی‌که بحث مذاکره وجود داشته باشد باید نسبت به اخبار برجامی هوشیار باشیم.

بازار سهام | شاخص ها در بورس تغییر جهت میدهد

در بازار سهام پیش بینی شده در شرایط برابری و ناپایدار خریداران و فروشندگان، شاخص ها دوباره تغییر جهت دهند. استراتژی خروجی دوباره پول ها از بازار سهام در شرایطی که ورودی پول ها متوقف شده در دستورکار بورس بازان بود. البته حقیقی ها همچنان در موقعیت خریدار  فعال بوده اند.

بازار خوردو | نه خریداری هست و نه فروشنده ای

در بازار خودرو، گزارش ها حاکی از آن است که قیمت ها تغییر زیادی نکرده اند. این در حالی است که خودروبازان و فعالان خودرویی منتظر توافق برجامی وین هستند. البته در بازار خودرو رویداد مهمی که میتواند به بازار سیگنال دهد، تصویب واردت خودرو بود

بازار مسکن | نشانه های روبه جلو در مسکن

در بازار مسکن همچنان گزارش ها نشان از افزایش آرام و دنباله دار قیمت ها در شرایط کم حجمی معاملات مسکن دارد. با این وصف به نظر می رسد در ماه پایانی تحرکات بازار مسکن پایدار بماند. فعالان مسکن با دقت موضوع مذاکرات برجامی وین را زیر نظر می گیرند و از دید آنان هر گونه توافق در این زمینه می تواند آثار و پیامدهای معناداری به دنبال باشد.

بازار ارز دیجیتال | رمز ارزها دوباره بر می گردند

در بازار رمز ارزها قیمت بیت کوین افزایش قابل توجهی داشت. این در حالی بود که بیت کوین به محدوده 38 هزار دلار برگشته و سایر رمز ارزها روندی مشابه را دنبال می کنند. اگرچه برخی در کوتاه مدت بازگشت دوباره بیت کوین به محدوده نزدیک 40 هزار دلار را خبر داده اند اما برخی دیگر گفته اند بیت کوین تا 60 هزار دلار هم پتانسیل رشد دارد.

منبع : اقتصادنیوز

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00