قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا آخرین خبرها سیاسی هشدار آمریکا به روسیه بر سر برجام
هشدار آمریکا به روسیه بر سر برجام
چکیده این مطلب : انتشار : 1400/12/25 - 09:51 0 نظر

گلدمگ: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: واشنگتن روسیه را به دلیل مشارکت در پروژه‌های هسته‌ای ایران مشمول تحریم نخواهد کرد.

به گزارش سایت بازار طلا، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه واشنگتن شراکت مسکو در پروژه‌های هسته‌ای ایران ذیل برجام را تحریم نخواهد کرد، مدعی شد که این کشور به روسیه اجازه نخواهد داد از توافق هسته‌ای به عنوان راه گریزی از تحریم‌های مرتبط با اوکراین استفاده کند.

آمریکا پیشتر هم با درخواست سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه برای ارائه تضمین مخالفت کرده بود. لاوروف چند روز پیش درباره تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه روسیه در پی حمله این کشور به اوکراین گفته بود: ما تضمینی می‌خواهیم که این تحریم‌ها به هیچ وجه روابط تجاری-اقتصادی و سرمایه‌گذاری مقرر در برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

لاوروف امروز در یک کنفرانس خبری مشترک پس از دیدارش با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در مسکو گفت روسیه تضمین کتبی از واشنگتن دریافت کرده است که تحریم‌های اعمال شده بر مسکو در پی حمله روسیه به اوکراین مانع همکاری [با ایران] در چارچوب توافق نخواهد شد.

منبع : ایسنا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00