قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا آخرین خبرها علم، فنّاوری و خودرو تصاویر گران‌ترین خودروی فرانسوی
تصاویر گران‌ترین خودروی فرانسوی
چکیده این مطلب : انتشار : 1400/12/26 - 13:28 0 نظر

گلدمگ: بدنه خودروی تالبوت لاگو T150-C-SS تیردراپ کوپه 1937، توسط شرکت فیگونی و فلاشچی طراحی شده است. این شرکت بین 10 تا 20 تیردراپ کوپه را با دو سبک طراحی بدنه ناچ‌بک کوپه ژانکارت و فست‌بک مدل نیویورک تولید کرد.

به گزارش سایت بازار طلا، شما حاضرید چقدر برای یک خودرو هزینه کنید؟ 50000 دلار؟ 500000 دلار؟ به‌تازگی شخصی بیش از 13 میلیون دلار برای خرید یک تالبوت لاگو T150-C-SS تیردراپ کوپه 1937 جذاب و کمیاب پرداخت کرده است. این خودروی کلاسیک اوایل این ماه در حراجی گودینگ و شرکا در جزیره آملیا به فروش رسید. این خودرو با قیمت نهایی 13،425،000 دلار (حدود 343 میلیارد تومان) فروخته شد که آن را به ارزشمندترین و گران‌ترین خودروی فرانسوی فروخته شده در یک مزایده تبدیل کرد و یک رکورد جهانی را برای این برند به ثبت رساند.

تصاویر گران‌ترین خودروی فرانسوی

تالبوت لاگو 1937
بدنه این خودرو توسط شرکت فیگونی و فلاشچی طراحی شده است. این شرکت بین 10 تا 20 تیردراپ کوپه را با دو سبک طراحی بدنه ناچ‌بک کوپه ژانکارت و فست‌بک مدل نیویورک تولید کرد. بدنه مدل نیویورک که تنها دو نسخه از آن ساخته شد، ساختار آلومینیومی دارد و این تالبوت لاگو تنها مدل سالم بین آن دو نسخه است.

این خودرو با بدنه آبی و گلگیرهای خاکستری از کارخانه خارج شد. این مدل دارای سر اگزوز مسابقه‌ای، چرخ‌های سیمی رنگ‌شده و یک سانروف بود. در نمایشگاه کانکورز دلیگانس فمینا 1938 رنگ خودرو به کرمی با گلگیرهای قرمز تغییر کرد. سپس این خودرو به توماس استوارت لی از لس‌آنجلس فروخته شد که دو T150-C-SS کوپه دیگر نیز داشت. لی رنگ آن را به قرمز تیره تغییر داد.

تصاویر گران‌ترین خودروی فرانسوی

این خودرو بین چند نفر رد و بدل شد و سپس رنگش به سفید تغییر کرد و تا سال 2002 به مدت 40 سال در یک گاراژ در کالیفرنیا خاک می‌خورد. این مدل در نمایشگاه کانکورز دلیگانس 2005 در پبل بیچ و 2007 در جزیره آملیا حضور داشت و در مراسم دوم به عنوان بهترین خودرو مراسم انتخاب شد.

قدرت تالبوت لاگو T150-C-SS تیردراپ کوپه 1938 توسط یک موتور 4 لیتری شش سیلندر خطی با سه کاربراتور زنیت استومبرگ تأمین می‌شود که توان 140 اسب بخار تولید می‌کند. این مدل از یک جعبه‌دنده چهارسرعته ویلسون، ترمزهای مکانیکی چهار چرخ و سیستم تعلیق مستقل جلو بهره می‌برد.

تصاویر گران‌ترین خودروی فرانسوی

این خودرو بیش از 80 سال قدمت دارد و صدساله شدن آن جالب خواهد بود، اگرچه به مدت 40 سال ناپدید شده بود.

تصاویر گران‌ترین خودروی فرانسویتصاویر گران‌ترین خودروی فرانسویتصاویر گران‌ترین خودروی فرانسویتصاویر گران‌ترین خودروی فرانسویتصاویر گران‌ترین خودروی فرانسوی

منبع : همشهری آنلاین

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00