بازار طلا آخرین خبرها اجتماعی زلزله بستک هرمزگان آسیبی به تأسیسات گاز وارد نکرد
زلزله بستک هرمزگان آسیبی به تأسیسات گاز وارد نکرد
چکیده این مطلب : انتشار : 1400/12/26 - 13:48 0 نظر

گلدمگ: سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: زلزله 6 ریشتری صبح امروز بستک هرمزگان آسیبی به تأسیسات شرکت ملی گاز ایران وارد نکرد و همچنان جریان گاز در تمام مناطق استان پایدار است.

به گزارش سایت بازار طلا، محمد عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه به تأسیسات، ساختمان‌ها و خطوط انتقال گاز آسیبی وارد نشده است، اظهار کرد: در تماس با مناطق تحت تأثیر زلزله، ارزیابی‌های لازم به‌ عمل آمده و تاکنون گزارشی از قطع جریان گاز در مناطق زلزله‌زده گزارش نشده و جریان گاز پایدار است.

وی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه تیم‌های اقدام فوری تشکیل شد، گفت: با تشکیل کمیته مدیریت بحران، تیم‌های اقدام فوری برای مواجهه با شرایط ویژه در منطقه تشکیل شده و در حال حاضر شرایط تحت کنترل است.

به گزاش ایسنا، زلزله شدیدی به بزرگی 6 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)  در ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد پنجشنبه در استان هرمزگان حوالی کوخرد رخ داده است. این زمین‌لرزه در 27 کیلومتری کوخرد، 38 کیلومتری جناح و 40 کیلومتری بندر چارک (هر سه در استان هرمزگان) به وقوع پیوسته است.

مرکز این زمین‌لرزه 165 کیلومتر با بندرعباس – مرکز استان هرمزگان – و 368 کیلومتر با شیراز – مرکز استان فارس – فاصله داشته است.

منبع : ایسنا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00