قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا آخرین خبرها اقتصادی واگذاری سهام عدالت به 20 میلیون نفر
واگذاری سهام عدالت به 20 میلیون نفر
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/01/22 - 13:12 0 نظر

گلدمگ: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آغاز واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری در دستور کار است.

به گزارش سایت بازار طلا، 

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به جاماندگان سهام عدالت گفت: برآورد این است حدود 20 میلیون نفر در کشور سهام عدالت ندارند که در کمیسیون اقتصادی طرح را تصویب کردیم و براین اساس کسانی که مشمول باشند، سهام عدالت دریافت کنند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: بنده به رییس جمهور نامه دادم و توافقات اولیه انجام و در بودجه امسال تصویب شد و دولت کلیات را پذیرفته و دولت باید آیین نامه اجرایی بنویسد و سامانه ثبت نامی ایجاد شود تا همه اقشار واجد شرایط ثبت نام نمایند و فکر می کنم تا اردیبهشت ماه بانک اطلاعاتی موردنیاز را کامل کنیم و حتما بخش عمده ای امسال واگذاری انجام خواهد شد.

 وی ادامه داد برآورد این است حدود 20 میلیون نفر در کشور سهام عدالت ندارند که در کمیسیون اقتصادی طرح را تصویب کردیم بنده به رییس جمهور نامه دادم و توافقات اولیه انجام و در بودجه امسال تصویب شد و دولت کلیات آن را پذیرفته و براین اساس کسانی که مشمول باشند، در سال جاری سهام عدالت دریافت می‌کنند.

منبع : اقتصادنیوز

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00