قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز افزایش شدید حباب سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 11 تیر
افزایش شدید حباب سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 11 تیر
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/04/11 - 11:14 0 نظر

گلدمگ: افزایش شدید حباب سکه نااطمینانی های شدید موجود در این بازار را با وضوح بیشتری نشان می دهد.

به گزارش سایت بازار طلا، در حالی که حباب سکه در اوایل هفته گذشته به محدوده 8 درصدی رسیده بود، روز پنج شنبه رشد بزرگی در بازار فلز گران بهای داخلی رخ داد، موضوعی که موجب شد که ارزش ذاتی سکه با قیمت بازار به فاصله 13 درصدی برسد. 

افزایش شدید حباب سکه نااطمینانی های شدید موجود در این بازار را با وضوح بیشتری نشان می دهد. به نظر می رسد حداقل بخشی از بازیگران بزرگ بازار فلز گران بهای داخلی پس از پایان بی نتیجه مذاکرات هسته ای، انتظار دارند که قیمت دلار در آینده رشد زیادی را تجربه کند و به استقبال این اتفاق رفته اند. اگر چنین انتظاری در بازار وجود نداشته باشد،‌ امروز حداقل باید کمی حباب فلز گران بهای داخلی کاهش پیدا کند.

احتمال افت قیمت سکه از آن جا تشدید می شود که بهای اونس طلا نیز در بازارهای جهانی نزول قابل توجهی را تجربه کرده و به زیر محدوده حساس هزار و 810 دلار رفته است. با افت طلا در بازارهای جهانی،‌ارزش ذاتی سکه زیر محدوده 13میلیون و 700 هزار تومان قرار گرفته است. این اتفاق در حالی رخ داده است که سکه در بازار به بالای سطح 15 میلیون و 500 هزار تومان نیز نقوذ کرده است. 

فلز گران بهای داخلی در روز جاری ممکن است به سوی حمایت 15 میلیون و 200 هزار تومان حرکت کند. با این حال در صورت رشد قیمت دلار امکان دارد که سکه نیز به سوی مقاومت جدید 15 میلیون و 800 هزار تومان نیز حرکت کند. 

 

منبع : اقتصاد نیوز

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00