بازار طلا آخرین خبرها اقتصادی پیش‌بینی افزایش 95 درصدی کاردانو تا پایان جولای
پیش‌بینی افزایش 95 درصدی کاردانو تا پایان جولای
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/04/16 - 13:06 0 نظر

گلدمگ: پیش‌بینی می‌شود قیمت کاردانو تا پایان ماه جولای به میزان خیره‌کننده‌ی 95.82 درصد نسبت به قیمت فعلی خود افزایش یابد.

به گزارش سایت بازار طلا، پس از سقوط و بی ثباتی شدید بازار ارزهای دیجیتال ظرف چند هفته‌ی گذشته، سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنند تا خود را به ساحلی آرام برسانند. در حال حاضر، سرمایه‌گذاران در تلاش برای تعیین بهترین قیمت ورود به معامله، حرکات قیمت کاردانو (ADA) را زیر نظر دارند؛ کاردانو در حال حاضر، بزرگ‌ترین دارایی با مکانیسم اثبات سهام (PoS) است.

جامعه کاربران کوین مارکت کپ نیز به طور ویژه به دنبال کشف و پیش‌بینی قیمت کاردانو در آینده‌ی نزدیک بوده و به این نتیجه رسیده‌اند که کاردانو (ADA) احتمالا تا پایان ماه جولای 2022 با قیمت متوسط 0.88 دلار معامله می‌شود. این نتیجه‌گیری بر اساس ویژگی «تخمین قیمت» در کوین مارکت کپ است که به کاربران امکان می‌دهد قیمت‌های آینده‌ی ارزهای دیجیتال را پیش‌بینی کنند.

جامعه کاربران کوین مارکت کپ به شدت معتقدند که قیمت کاردانو تا پایان جولای 95.82 درصد نسبت به ارزش فعلی آن افزایش خواهد یافت.

حدود 20482 نفر از اعضای جامعه‌ی کریپتو به این گزینه رای دادند.

11592 نفر از اعضای این جامعه نیز معتقد بودند که قیمت کاردانو تا پایان ماه آگوست ممکن است کمی پایین‌تر از 0.80 دلار باشد.

قیمت کاردانو (ADA) اکنون در حدود 0.457 دلار است. قیمت این ارز دیجیتال ظرف 24 ساعت گذشته 2.47 درصد و در یک هفته‌ی گذشته 1.72 درصد کاهش داشته است - این کاهش قیمت ارزش بازار این کوین را به 15.42 میلیارد دلار کاهش داده است.

کاردانو در حال حاضر در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار در کوین مارکت کپ در جایگاه هشتم قرار دارد. در این فهرست، کاردانو یک رتبه پایین‌تر از ریپل (XRP) - رتبه هفتم با ارزش بازار 15.56 میلیارد دلار - و یک رتبه بالاتر از سولانا (SOL) - رتبه نهم با ارزش بازار 12.19 میلیارد دلار - قرار دارد.

منبع : tgju.org

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00