بازار طلا آخرین خبرها اقتصادی امان از رکود اقتصادی!
امان از رکود اقتصادی!
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/04/16 - 13:13 0 نظر

گلدمگ: در زمانی که نگرانی‌ها در مورد قرنطینه باعث تشدید دغدغه‌های رشد اقتصادی شده است، ترس از رکود همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت بازار طلا، ترس از رکود اقتصادی همچنان ادامه خواهد داشت، زیرا فدرال رزرو ایالات متحده همچنان در یک مسیر سختگیرانه برای مبارزه با تورم خشمگین قرار دارد. در همین حال، نگرانی‌ها در مورد قرنطینه‌های مجدد کووید در چین و ژاپن نیز می‌تواند دغدغه‌های کاهش رشد اقتصادی را تشدید کند. در زمان ناآرامی و وحشت در بازار، دلار آمریکا به عنوان شبکه ایمن باقی می‌ماند که طلای دلاری را تحت فشار شدید فروش نگه می‌دارد. هر گونه مهلت موقت در فلز درخشان می‌تواند به عنوان یک فرصت فروش خوب در نظر گرفته شود، به ویژه در شرایطی که سرمایه‌گذارانی منتظر فهرست حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی ایالات متحده برای شرط‌بندی‌های جدید در مورد انتظارات افزایش نرخ بهره فدرال رزرو هستند. صورتجلسه FOMC در روز چهارشنبه فاش کرد که فدرال رزرو سیاست «محدود کننده‌تر» را محتمل می‌بیند، زیرا آنها همچنان نگران هستند که تورم ریشه‌دارتر شود.

قیمت طلا: سطوح کلیدی برای تماشا

آشکارساز تلاقی تکنیکال نشان می‌دهد که قیمت طلا به دنبال بازیابی مقاومت قوی در 1749 دلار در مسیر بهبود است. این سطح محل تلاقی SMA5 چهار ساعته و فیبوناچی 38.2 درصد یک روزه است.

پذیرش بالاتر از دومی، نقطه محوری S2 یک ماهه را به 1754 دلار در معرض تهدید قرار می‌دهد. در ادامه، تلاقی فیبوناچی 61.8% در یک روز و نقطه محوری S2 یک هفته‌ای در حدود 1757 دلار نگهبان خواهد بود.

آخرین خط دفاعی برای فروشندگان XAU در SMA10 چهار ساعته با قیمت 1762 دلار ظاهر می‌شود.

از طرف دیگر، حمایت فوری در فیبوناچی 23.6% یک روزه در 1742 دلار مشاهده می‌شود که در زیر آن پایین‌ترین سطح چهار ساعته قبلی در 1736 دلار آزمایش می‌شود.

فروش مجدد کاهش قیمت روز گذشته را در 1732 دلار تهدید می‌کند و طبقات باز به سمت نقطه محوری S3 یک هفته‌ای در 1727 دلار خواهد بود.

منبع : tgju

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00