قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا آخرین خبرها بورس آخرین سیگنال ها برای بورس امروز
آخرین سیگنال ها برای بورس امروز
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/04/29 - 09:39 0 نظر

گلدمگ: 28 تیرماه 1401 خبر‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، سیاسی و بورسی در رسانه‌ها منتشر شد که این ده خبر می‌توانند برای بورس امروز مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را ببینید و بخوانید.

به گزارش سایت بازار طلا، 28 تیرماه 1401 خبر‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، سیاسی و بورسی در رسانه‌ها منتشر شد که این ده خبر می‌توانند برای بورس امروز مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را ببینید و بخوانید.

1- صورت‌های مالی سرخابی‌ها آماده است و امیدواریم تا اوایل هفته با نهایی شدن قرارداد‌های پرسپولیس، نماد این تیم در انتهای هفته و نماد استقلال شنبه یا یکشنبه بازگشایی شود.
2- دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور پیش‌بینی کرد که با انجام قیمت‌گذاری سهام شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و دارایی‌های این شرکت‌ها تا یکی دو هفته دیگر، واگذاری سهام این دو خودروساز تا مهرماه انجام شود.
3- قائم مقام وزارت خارجه آمریکا با تأکید بر این که هنوز شانس احیای برجام علی‌رغم اختلافات فعلی وجود دارد، گفت که جهان به نفت ایران نیاز دارد.
4- اولین قرارداد برقی بلند‌مدت ایران و عراق امضا شد.
5- ایران خودرو در گزارش تلفیقی خود برای دوره منتهی به 1400/12/29 حدود 482ریال زیان اعلام کرد، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20% کاهش زیان داشته است.
6- رئیسی: قرارداد 25 ساله انتقال گاز بین ایران و ترکیه تمدید خواهد شد.
7- سود سنواتی 39 شرکت بورسی با سجام واریز شد.
8- امیر هامونی؛ مدیرعامل بازار متشکل ارز ایران: صادرکنندگان ایرانی که به روسیه و کشور‌های CIS صادرات دارند، می‌توانند ارز (روبل) حاصل از صادراتشان را در بازار به نرخ توافقی عرضه کنند.
9- خبرگزاری رسمی شرکت نفت ایران گزارش داده است که شرکت ملی نفت ایران و گازپروم روسیه تفاهم‌نامه‌ای به ارزش حدود 40 میلیارد دلار امضا کردند.
10- سهامداران سهام عدالت روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه فرصت دارند، شماره حساب خود را از طریق سامانه سجام اعلام کنند تا سود برای آن‌ها واریز شود.

منبع : tgju

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00