قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز پیش بینی قیمت سکه 12 مرداد از مسیر دلار و طلا
پیش بینی قیمت سکه 12 مرداد از مسیر دلار و طلا
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/05/12 - 09:25 0 نظر

گلدمگ: قیمت اونس طلا دیشب تا 1755 دلار پایین آمد. امری که می تواند بر روی انتظارات معامله گران و کاهش قیمت سکه در بازار امروز اثر بگذارد.

به گزارش سایت بازار طلا، قیمت سکه دیروز در محدوده 14 میلیون و 900 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز دوشنبه تقریبا 50 هزار تومان بالاتر بود.

ارزش ذاتی قیمت سکه چقدر بود؟

ارزش ذاتی سکه روز سه شنبه تقریبا 13 میلیون و 196 هزار تومان بود که در مقایسه با قیمت بازار بیش از 1 میلیون و 700 هزار تومان فاصله  را نشان می دهد. حباب سکه هم دیروز در محدوه 12 درصد بود.

ریزش شبانه در بازار طلا

قیمت اونس طلا دیشب تا 1755 دلار پایین آمد. امری که می تواند بر روی انتظارات معامله گران و کاهش قیمت سکه در بازار امروز اثر بگذارد. عده ای از معامله گران می گفتند اگر قیمت فلز گران بهای داخلی محدوده 14 میلیون و 800 هزار تومان را از دست بدهد احتمال برگشت تا نیمه کانال 14 وجود خواهد داشت.

پیش بینی قیمت سکه‌ امروز 

با این حال عده ای دیگر از سکه بازان معتقد بودند در صورتی که قیمت طلا به مسیر دیروز برگردد احتمالا  سکه در محدوده دیروز معامله شود.

به باور این دسته از معامله گران قیمت سکه در شرایطی در برابر کاهش معنادار مقاومت کرده که نرخ دلار در روزهای اخیر فریز شده است.

برخی از تحلیگران بازار سکه می گفتند اگر قیمت دلار امروز آرایش صعودی به خود بگیرد  قدرت سکه بازان افزایشی بیشتر می شود.

منبع : اقتصاد نیوز

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00