قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا آخرین خبرها بورس حمایت صندوق توسعه ملی از شرکت‌های بورسی، به نفع کشور است
حمایت صندوق توسعه ملی از شرکت‌های بورسی، به نفع کشور است
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/05/30 - 12:21 0 نظر

گلدمگ: در صورت حمایت صندوق توسعه ملی از شرکت‌های بورسی، منافع آن در کوتاه مدت برای سهامداران و در بلندمدت به نفع کشور بوده و می‌تواند به زنجیره ارزش افزوده کشور کمک بزرگی کند.

به گزارش سایت بازار طلا، در صورت حمایت صندوق توسعه ملی از شرکت‌های بورسی، منافع آن در کوتاه مدت برای سهامداران و در بلندمدت به نفع کشور بوده و می‌تواند به زنجیره ارزش افزوده کشور کمک بزرگی کند.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها بر نقش صندوق توسعه ملی در سرمایه‌گذاری و دستیابی به رشد اقتصادی کشور تاکید داشته است به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: صندوق توسعه ملی، محلی برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمدها است تا بتواند ‌موجب توسعه و ‌نرخ رشد در کشور شود.

مجتبی یوسفی با تاکید بر اینکه منابع صندوق توسعه باید به سمت تکمیل زیرساخت‌های کشور سوق پیدا کند، افزود: بازار سرمایه به عنوان یک بازار ثانویه در حوزه‌های مرتبط با تامین منابع مالی از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار است. بنابراین، اگر صندوق توسعه ملی بتواند با حمایت ویژه از بازار سرمایه و شرکت‌های بورسی، منابع و تسهیلات مورد نیاز این بازار را تامین کند، به طور حتم شاهد رشد و توسعه بازار سرمایه در کشور خواهیم بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین در صورت حمایت صندوق توسعه ملی از شرکت‌های بورسی، منافع آن در کوتاه مدت برای سهامداران و در بلندمدت به نفع کشور بوده و می‌تواند به زنجیره ارزش افزوده کشور کمک بزرگی کند.

یوسفی با اشاره به نقش موثر صندوق درایجاد نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تامین سرمایه، خاطرنشان کرد: با توجه به سهام ارزشمند بسیاری از شرکت‌های بورسی، اگرصندوق توسعه ملی بتواند از توان این شرکت‌ها در جهت رشد و توسعه حوزه‌های مختلف اقتصادی بهره‌مند شود، به طور قطع شاهد اتفاقات مثبت در برخی اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده برای حوزه‌های اقتصادی خواهیم بود.

منبع : tgju

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00