قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا مد و برندشناسی پیرسینگ بینی چیست؟
پیرسینگ بینی چیست؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/06/13 - 13:58 0 نظر

پیرسینگ بینی یا سوراخ کردن بینی به منظور  آویختن زیورآلات در غضروف یا پوست بینی انجام می شود و دارای انواع مختلف دائم ، چسبی و موقت می باشد .

پیرسینگ چیست؟

پیرسینگ (به انگلیسی piercing) در لغت به معنی سوراخ کردن به وسیله جسم نوک تیز می باشد و در واقع سوراخ کاری بدن به منظور استفاده از زیور آلات جهت زیبایی در نواحی مختلف بدن از گوش گرفته تا بینی ، لب ، زبان و ناف است و بازتابی از آداب و رسوم باستانی و معیارهای فرهنگی هر منطقه می باشد . 

پیرسینگ چیست؟

انواع پیرسینگ بینی

پیرسینگ بینی دائم :  سوراخ های دائمی توسط دکتر انجام شده و سپس جواهرات مختلف هم چون حلقه ، زنجیز و سنگ ها از سوراخ ایجاد شده عبور داده خواهد شد . 

پیرسینگ بینی موقت : این نوع پیرسینگ بدون نیاز به سوراخ انجام می شود . در پیرسینگ بینی موقت از انواع حلقه ها استفاده می شود ، این حلقه ها بر روی خود دارای فضای باز کوچکی هستند و زمانی که آن ها را بر روی پره های بینی قرار می دهید به دلیل فضای باز کوچک تعبیه شده بر روی خود از بینی شـما نخواهند افتاد .

پیرسینگ بینی چسبی : دراین مدل ها انواع مختلف سنگ قرار گرفته و می‌توانید بـه سادگی از انواع سنگ و نگین و فلز استفاده کنید و بـه سادگی بر روی محل مورد نیاز کـه اغلب بر روی پره بینی اسـت استفاده کنید . 

انواع پیرسینگ بینیپیرسینگ در زیبایی از آن جمله کارهایی است که با وجود سادگی بسیار حساس است . در صورت وجود هر گونه آلودگی در وسایل ممکن است بیماری و غددی در محل پیرسینگ ایجاد شود که باعث تورم و ایجاد توده ی دردناک و چرکی می شود که برای خارج ساختن آنها علاوه بر استفاده از آنتیبوتیک با دوز های بالا اکثرا احتیاج به جراحی عمومی نیز برای خارج ساختن چرک نیز می شود . مورد دیگری که در پیرسینگ بسیار حائز اهمیت است سیستم عصبی پیچده ی انسان است که در تمامی بدن گسترده است در صورتی که فردی که این کار را انجام می دهد از این رشته ها و محل های حساس آشنایی نداشته باشد ممکن است با صدمه زدن به اعصاب موضعی اشکالاتی را در آنها به وجود بیاورد .

پیرسینگ در زیبایی از آن جمله کارهایی است که با وجود سادگی بسیار حساس است .

عوارض و خطرات پیرسینگ بینی

  • عفونت
  • نکروز
  • پس زدن : بدن ممکن است برخی از فلزات موجود در این حلقه ها یا زیورآلات را پس بزند، که ممکن است با تلاش بدن برای بیرون انداختن فلز از پوست، یا برعکس کشیدن آن به درون پوست همراه باشد.

عوارض و خطرات پیرسینگ بینی

خرید آنلاین پیرسینگ طلا

اگر قصد خرید پیرسینگ طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه پیرسینگ های طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و در انتها برای خرید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به پیرسینگ های طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از دکمه ی فیلتر محصولات بخش دسته بندی ها گزینه ی پیرسینگ طلا را انتخاب کنید.

مشاهده پیرسینگ های طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00