بازار طلا مد و برندشناسی مجموعه کالکشن جدید کارتیه با عنوان حس ششم
مجموعه کالکشن جدید کارتیه با عنوان حس ششم
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/06/14 - 14:02 0 نظر

کارتیه یکی از برترین برندها در دنیای مد است که با ترکیب بافت، رنگ‌ها و متریال‌ها در یک روش جدید و غیرمعمول، گروهی از جواهرات فوق‌العاده ساخته است. مجموعه حس ششم یا Sixieme Sens دارای جواهراتی است که از نقوش هندسی، بافت‌های متضاد و سایر الگوهای بصری استفاده کرده است.

معرفی برند کارتیه

کارتیه (Cartier) شرکت طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت می باشد، که دفتر مرکزی آن، در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد. شرکت کارتیه در سال 1847 توسط لویی کارتیه تأسیس شد. این شرکت تا سال 1964 تحت کنترل خانواده کارتیه باقی ماند. تا اینکه توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری گردید. کارتیه در حال حاضر یک شرکت تابعه متعلق به شرکت ریشمون است. برند کارتیه موفق به دریافت لقب جواهر پادشاهان از سوی یکی از پرنس های والس شده است. این برند برای اولین بار در سال 1904 امتیاز ساخت جواهرات سلطنتی انگلیس را از پادشاه اداوارد ششم دریافت کرد. بعد ها این مسئله توسط کشورهای فراوانی نظیر اسپانیا، پرتغال، روسیه، یونان، بلژیک، رومانی، مصر و . . . تکرار شد.

معرفی برند کارتیه

کارتیه از قدیم به مدل خاصی از زنجیرهای طلا گفته می شد. امروزه نیز در برندهای مختلف الگویی از انگشتر، دستبند و گردنبند مدل کارتیه که با فرم زنجیر هستند ساخته و مورد سلیقه خیلی از افراد هست. اما برند کارتیه با قدمت 150 سال در ساخت و تولید جواهرآلات خود فراتر از زنجیر است. کارتیه همان طور که گفته شد طراحان منحصربه فردی دارد که در طراحی جواهرآلات خود ترکیب زیبایی از جواهرآلات می آفرینند. برند کارتیه برای معرفی جواهرات خود از افراد مشهور مد و بازیگری استفاده کرده است یکی از افرادی که می توان نام برد مونیکا بلوچی است.

مطالعه بیشتر: معرفی برند CARTIER کارتیه

ارتیه از قدیم به مدل خاصی از زنجیرهای طلا گفته می شد.

معرفی کالکشن حس ششم

این کالکشن همان طور که گفته شد دارای 7 گردنبند و حلقه با طراحی منحصربه فرد و بسیار چشمگیر است. در ادامه این کالکشن را معرفی می کنیم. مجموعه جدید کارتیه Sixime Sens روح متفاوت و منحصربه فردی از جواهرات خاص را به نمایش گذاشته است و هنر را با قدرت منحصربه فردی در عین ظرافت شبیه به هیچ برند دیگری بیان می کند. آخرین کالکشن کارتیه بیانگر یک فرم هنری با قدرت احساسی منحصربه فرد است. نگاهی که بین تعجب و شگفتی گیر افتاده است. مجذوب شده و گم شده در عمقی از فریبندگی از سنگ های هزارساله که احساسات را زنده می کند؛ حسی که بعد از دیدن این مجموعه فوق العاده به شما دست می دهد. بافت و ساختار اصلی با نورهای رنگی، جواهرات براق با سنگ هایی خوش رنگ از دیگر ویژگی های این کالکشن می باشد. طراحی جواهرات با ایجاد توهمات بصری تحت تأثیر الگوهای هندسی و گرافیکی و تلألؤ و درخشش نور سبب شده جواهرات در تماس با پوست جذابیت فوق العاده ای داشته باشند. این مجموعه با به چالش کشیدن ذهن، ما را به دنیایی از تحریک حسی هدایت می کند. زیرا هر حس از جمله حس ششم زنده می شود: یک حس سرسام آور احساس که قلب را لمس می کند. پس می توان به علت نام گذاری این کالکشن پی برد.

بیشتر بخوانید: کالکشن میوکی ، زیبا و منحصربه فرد

معرفی کالکشن حس ششم

حلقه PHAAN برند کارتیه

چگونه می توان به زیبایی یک یاقوت 8 قیراطی اضافه کرد؟! چگونه ارزش آنچه منحصربه فرد و استثنایی است را، می توان افزایش داد؟! پشت معماری این حلقه، ساختاری طبقه ای وجود دارد که اجازه می دهد یک الماس گل رز بریده 01/4 قیراطی مستقیماً در کنار سنگ باشکوهی قرار گیرد. هنگامی که نور پس از اولین عبور از یاقوت به الماس برخورد می کند، رنگ قرمز غنی آن تشدید می شود. این ساختار ضمن حفظ حلقوی بودن آن با ترکیبی از سنگ های با فرم مثلث شکل ادغام شده است. گوی ها کوچک یاقوتی، الماس ها و سنگ مرکزی را احاطه کرده اند. تضاد بین اندازه های مختلف سنگ ها و رنگ ها با جانمایی که تا حد ممکن غیرقابل مشاهده است، شکوه این حلقه را چند برابر کرده است.

حلقه PHAAN برند کارتیه

گردنبند MERIDE برند کارتیه

ترکیب و کنار هم قرارگیری الماس، سنگ اونیک و کریستال، یک شطرنج هیپنوتیزم شونده بر روی گردنبند ایجاد می کند که با قرارگرفتن روی بدن حس زندگی می دهد. سنگ ها و قرارگیری آن ها در سطح متفاوت یک درخشش و توهم نوری بی نهایتی را رقم می زند. این گردنبند با داشتن سنگ های عقیق سیاه، زیبایی خاصی در کنار الماس ها به گردن می دهد.

گردنبند MERIDE برند کارتیه

گردنبند PIXELAGE برند کارتیه

این گردنبند تصویری آشنا از پلنگ را، به ذهن القا می کند. این تصویر برای کارتیه بسیار عزیز است چون قدرت نمادین خود را از آن وام می گیرد. سبک الهام گرفته از گربه سانان از سال 1914 بخشی از بهترین آثار هنری کارتیه است. در این گردنبند نیز وفادار به سبک اصلی، گردنبند با سنگ ها و الماس های به کاررفته در آن تصویری از پلنگ را به ذهن القا می کند. سنگ های اونیکس صیقلی، الماس های سفید، زرد و نارنجی با بازتاب های فریبنده در مجموع گردنبندی 34/27 قیراطی ارائه می دهد. اندازه ها و فرم کلی گردنبند برای لباس هایی با یقه عمودی مناسب است.

بیشتر بخوانید: دستبند کارتیه زنانه، محبوب‌ترین مدل‌های سال 2021

گردنبند PIXELAGE برند کارتیه

حلقه PARHELIA برند کارتیه

طراحی حلقه به گونه ای است که جذابیت و حس گیج کنندگی را القا می کند در مرکز این حلقه یک یاقوت کبود 51/21 قیراطی قرار دارد که با رنگ آبی تیره ای که دارد از درون می درخشد. در اطراف آن پنج پرانتز از الماس های درخشان و زمرد، نور را منعکس می کنند. در طراحی آن از موج و حرکت آن دریاچه الهام گرفت شده است. ترکیب یاقوت کبود و زمرد در ابتدای قرن بیستم ایجاد شده است، توسط لوئس کارتیه “نقوش طاووس” نام گذاری شد.

حلقه PARHELIA برند کارتیه

گردنبند ALAXOA برند کارتیه

این گردنبند دارای بافتی از زمردهای جذاب و رنگی است. بعد از انتخاب زمردها بر اساس رنگ و قطر آن ها، سازنده جواهر، با درنظرگرفتن هارمونی، تقارن و جانمایی در جای درست، از طریق تکنیک Thrading به ساخت گردنبند اقدام می کند. تکنیکی که شامل نخ زدن سنگ ها روی سیم برای تشکیل رشته ها و حاشیه جواهر است و رشته های حاوی زمرد توسط سیم های فلزی به یکدیگر متصل می شوند. در نهایت کنار هم قرارگیری زمردهای سبزرنگ با انعطاف پذیری که در بافت آن وجود دارد. گردنبند زیبایی را حاصل می شوند که به مانند آبشاری روی گردن چشم نوازی می کند.

گردنبند ALAXOA برند کارتیه

گردنبند SHARKARA برند کارتیه

در این گردنبند تنوعی از یک طیف رنگی در کنار هم چشم نوازی می کنند. کهرباها و یاقوت های کبود رنگی در یک رنگین کمان صورتی در کنار لعل های نارنجی رنگ و درخشش الماس ها در این مدل گردنبند کارتیه، زیبایی فوق العاده ای را در کنار هم جمع آوری کرده است. وجود این کهربا و یاقوت ها در کنار طراحی این گردنبند با تعادل در خطوط و منحنی ها به زیبایی آن افزوده است.

گردنبند SHARKARA برند کارتیه

گردنبند CORUSCANT برند کارتیه

این گردنبند دارای الماس های در شش برش مختلف، بادبادک، هشت ضلعی، زمرد، مثلث، الماس baguette و برلیان است. در طراحی این گردنبند هندسه دقیقی رعایت شده و کاملاً با رعایت تقابلی از خطوط با سه سنگ ساخته شده است. الماس بادبادک شکل 3 قیراطی، الماس هشت ضلعی 62/1 قیراطی و یک زمرد 54/1 قیراطی در کنار هم درخشندگی قابل توجهی را ایجاد می کند.

گردنبند CORUSCANT برند کارتیه

خرید آنلاین گردنبند طلا

اگر قصد خرید گردنبند طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه گردنبندهای طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و در انتها برای خرید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به گردنبندهای طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه گردنبند طلا را انتخاب کنید.

مشاهده گردنبندهای طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00