بازار طلا دانستنیها راهنمای انتخاب گردنبند مناسب لباس مشکی
راهنمای انتخاب گردنبند مناسب لباس مشکی
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/06/16 - 13:41 0 نظر

ترکیب گردنبند طلا با لباس مشکی ظرافت زنانه شما را چند برابر می‌کند پس بهتر است هنگام پوشیدن لباس مشکی یک گردنبند مناسب با استایلتان انتخاب کنید. سوال این است چه نوع گردنبندی مناسب لباس مشکی است؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

چه گردنبندی با لباس مشکی بپوشم؟

یک لباس مشکی ساده برای کمد لباس هر خانمی ضروری است و جزو لباس هایی است که به سرعت برای مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تغییر دادن جواهرات به شما امکان می دهد لباس مشکی خود را بارها و بارها بپوشید، و جلوه ای متنوع داشته باشد، در حالی که یک لباس دارید. با یک گردنبند فوق العاده، لباس مشکی خود را زیباتر کنید، و مهم نیست که سبک آن چقدر ساده است. در این مقاله به این سؤال شما پاسخ می دهیم که چه گردنبندی با لباس مشکی بپوشم؟

چه گردنبندی با لباس مشکی بپوشم؟

گردنبند سنگ های رنگی با لباس مشکی

یک گردنبند رنگی روشی آسان برای افزودن رنگ به لباس مشکی شما است و تقریباً همه رنگ ها وقتی در یک زمینه مشکی پوشیده می شوند عالی به نظر می رسند. گردنبندهایی با رنگ های پر جنب و جوش مانند قرمز، فیروزه ای و زرد، تضاد آشکار و چشم نوازی با لباس مشکی شما ایجاد می کنند، در حالی که رنگ های روشن تر، به عنوان مثال سفید، اسطوخودوسی یا نعنایی، ظاهری نرم تر نشان می دهند.

گردنبند سنگ های رنگی با لباس مشکی

گردنبند مروارید با لباس مشکی

اگر به دنبال شباهت به خانواده سلطنتی هستید، جواهرات مروارید با کیفیت بالا راهی است که می توانید در آن وارد شوید. به خاطر داشته باشید که گردنبند های مروارید، لباس مشکی خاص و مجلسی را ترجیح می دهند، ترجیحاً لباس های بلند مشکی با یقه های متفاوت، انواع گردنبندهای مروارید با طول و سبک متناسب با مدل یقه را برجسته می کند. همچنین به یاد داشته باشید که خط گردن اهمیت دارد. یقه های باتو و دوست داشتنی با مروارید بهتر کار می کنند. مروارید رابطه ای کلاسیک با لباس مشکی دارد. این ترکیبی است که دهه ها مد بوده و به نظر می رسد به آینده راه پیدا می کند. جواهرات مروارید بدون هیچ زحمتی با هر نوع لباس مشکی ست می شوند و می توانند در هر موقعیتی استفاده شوند. جواهرات مروارید قطعاتی هستند که با یک لباس مشکی بسیار زیبا و ظریف به نظر می رسند. یک گردنبند طلا و گوشواره مروارید سلطنتی انتخاب کنید یا فقط لباس مشکی خود را با دستبند مروارید ست کنید، مطمئناً باکلاس به نظر خواهید رسید.

گردنبند مروارید با لباس مشکی

گردنبند نقره ای یا طلایی، کدام بهتر است؟

با یک لباس مشکی شما مجبورید در مورد جواهرات، اعم از اصل یا روکش طلا، نکاتی را بدانید. در درجه اول باید به رویدادی که نیاز به پوشیدن لباس مشکی دارید توجه کنید. در حالی که واقعیت این است که طلا بیشتر بخاطر موقعیت معتبر خود مورد توجه است، اما در همه جنبه ها مناسب نیست. این فقط در مورد لباس صدق نمی کند، باید به لوازم جانبی دیگر، کفش ها و کیف های دستی نگاه کرد که تعیین می کند چه جواهری با یک لباس مشکی بهتر خواهد بود. بیایید عوامل برجسته تری را بررسی کنیم که نقش مهمی در تأثیر آنها بر روی انتخاب گردنبندهای نقره ای یا طلایی دارند.

مطالعه بیشتر: تاریخچه گردنبند و آویز

گردنبند نقره ای یا طلایی، کدام بهتر است؟

چه رنگ گردنبندی با چه رنگ پوستی در پیراهن مشکی بهتر می شود؟

ما می توانیم تا حد زیادی موافق باشیم که برای اکثر مردم، در مورد طلای زرد ثابت شده که این یک انتخاب کلاسیک است. با گوشواره، حلقه و دستبند طلایی، تقریباً همه خانم ها می توانند زیبا و شیک به نظر برسند. گفته می شود جواهرات طلای زرد و لباس مشکی بهترین انتخاب برای همه نیستند. باید بدانید و تشخیص دهید که رنگ پوست در رنگ های گردنبندی که فرد می تواند خریداری کند، در مورد گردنبند طلا، با رنگ زرد، سفید یا رزگلد و گردنبند از جنس نقره، نقش دارد. کسانی که رنگ برنزه عمیق تری دارند یا رنگ پوست تیره تری دارند، با رنگ طلایی گردنبند طلا، بهتر به نظر می رسند. اگر پوست رنگ پریده و سفیدی دارید، گردنبند نقره به عنوان فلز مناسب شما، یا پلاتین و طلای سفید بهترین انتخاب هستند، زیرا متناسب با رنگ پوست شما هستند. جواهرسازان معتقدند که نقره کنتراست بیشتری ایجاد می کند، در حالی که گرنبند طلای زرد با رنگ های برنزه، زیتونی و تیره پوست، مناسب و زیبا می شود. با این وجود، کسانی که در دسته دوم هستند می توانند گردنبند نقره یا طلای سفید بپوشند تا جواهر خود را بیشتر جلوه دهند. علاوه بر این، همانطور که گفته شد، نوع لباس مشکی و مدل یقه آن تعیین می کند که چه نوع گردنبندی بپوشید.

چه رنگ گردنبندی با چه رنگ پوستی در پیراهن مشکی بهتر می شود؟

انتخاب گردنبند مناسب با لباس مشکی با توجه به خط گردن و مدل یقه

برای استفاده بهتر و مناسب تر از گردنبند، همیشه هنگام ست کردن گردنبند، یقه ی لباس خود را در نظر بگیرید. در اینجا یک راهنمای سریع برای شما وجود دارد که گردنبند خود را کاملاً با یقه لباس مشکی تان ست کنید. اگر گردن کوچکی دارید، آن را با گردنبندهای بزرگ نپوشانید. به سراغ زنجیره ای براق یا بدون آویز بروید. در عوض ظاهر خود را با گوشواره های زیبا یا دستبند تکمیل کنید. گردنبندهای بلند ظاهری کشیده به شما می دهد و شما را بلند نشان می دهد. اگر قد کوتاهی دارید، با لباس مشکی به سراغ گردنبندهای بلند بروید.

لباس هایی مشکی با یقه V عمیق با گردنبندهای آویز به طور فوق العاده ای هماهنگ می شوند، تا توجه مناسب را به گردنبند جلب کنند. سایزی از گردنبند آویزی را انتخاب کنید که قبل از خط گردن متوقف شود، اندازه بسیار بلند این نوع گردنبند طلا مناسب نخواهد بود. در صورت استفاده از گردنبندهای لایه ای، همین اصل صدق می کند.

انتخاب گردنبند مناسب با لباس مشکی با توجه به خط گردن و مدل یقه

خرید آنلاین گردنبند طلا

اگر قصد خرید گردنبند طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه گردنبندهای طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و در انتها برای خرید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به گردنبندهای طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه گردنبند طلا را انتخاب کنید.

مشاهده گردنبندهای طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00