قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا مد و برندشناسی پرطرفدار ترین النگوی طلا، مدل النگوی اماراتی
پرطرفدار ترین النگوی طلا، مدل النگوی اماراتی
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/06/20 - 13:59 0 نظر

النگو از جمله زیورآلاتی است که خانم ها به آن علاقه بسیار زیادی دارند و معمولا  النگو را به دستبند ترجیح می ‌دهند زیرا هم از امنیت بالاتری برخوردار است و هم تنوع در طرح و مدل آن بسیار زیاد است. 

النگو از گذشته تا امروز در جوامع مختلف جایگاه ویژه ای داشته است. و نمونه هایی از النگو متناسب با فرهنگ هر کشور تولید می شوند. در ایران النگو طلا اماراتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. که در این نوشته به آن پرداختیم و ویژگی های آن را بیان کردیم. تا پایان با ما همراه باشید.

النگو از گذشته تا امروز در جوامع مختلف

النگو اماراتی

النگوی اماراتی یکی از انواع النگو های محبوب در ایران است که دارای مقاومت و وزن زیاد  می باشد. النگوهای اماراتی معمولا به صورت طرح های شلوغ و زیبا ساخته می شود که طرفداران خاص خود را دارد.

النگوهای اماراتی به دلیل استحکام زیادی که دارند برای استفاده دائم و روزمره بسیار مناسب است و برای سرمایه گذاری کیس بسیار مطلوبی است. چون هم وزن بالایی دارد و هم استحکام و دوام خوبی دارد.

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید النگو طلا

النگو اماراتی

چرا النگو طلا اماراتی را پیشنهاد می کنیم؟

در کشورهای هندی و عربی طلا بسیار کاربردی و مورد استفاده است. و در فرهنگ این کشورها اهمیت ویژه ای به طلا مخصوصا النگو می دهند.

به طوری که بهترین طراحان طلا در آن جوامع رشد نموده اند. و طلاهای زیادی در این کشورها طراحی می شود و در سایر نقاط دنیا نیز از آنها استفاده می شود.

النگو طلا اماراتی نیز براساس نامش متعلق به کشور امارات است و براساس سبک طراحی کشورهای عربی تولید می شود. این النگوها در انواع مختلف باریک و پهن طراحی شده و اکثرا به رنگ زرد در بازار موجود می باشند.

از مهم ترین ویژگی های این النگوها می توان به ایجاد تراش های بسیار زیاد روی سطح و حتی لبه های کار اشاره نمود. همچنین لازم است یادآوری کنیم که النگوهای نگین دار که به لوکس بودن معروف هستند، از نظر قیمت گران تر از نمونه های ساده می باشند.

چرا النگو طلا اماراتی را پیشنهاد می کنیم؟

النگو طلا نازک بهتر است یا پهن؟

یکی از سوالات رایجی که بسیاری از خانم ها در زمان خرید النگو طلا می پرسند این است که النگو باریک بهتر است یا پهن؟ برای این سوال هیچ پاسخ مشخص و واضحی وجود ندارد. زیرا هیچکدام را نمی توان بر دیگری ترجیح داد. و انتخاب آن کاملا سلیقه ای است.

البته امروزه انواعی از النگو در ایران طراحی شده اند که نقش دستبند را ایفا می کنند. به همین دلیل گرایش به النگوی پهن زیاد شده است.

النگو طلا نازک بهتر است یا پهن؟

خرید آنلاین النگو طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید النگو طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00