قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز چشمان منتظر سرمایه‌گذاران به سه رویداد این هفته کریپتو
چشمان منتظر سرمایه‌گذاران به سه رویداد این هفته کریپتو
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/06/21 - 14:19 0 نظر

گلدمگ: انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده، ادغام اتریوم و نشست کمیته بازار آزاد فدرال سه رویداد مهم رمزنگاری هستند که این هفته را برای این صنعت مهمتر می‌کند.

به گزارش سایت بازار طلا،  تارنمای تحلیلی- خبری «یو تودی» در گزارشی می‌نویسد: سه رویداد مهم رمزنگاری شامل انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده، ادغام اتریوم و نشست کمیته بازار آزاد فدرال این هفته را برای این بازار در سال 2022 متمایز می‌کند. این هفته ممکن است یکی از بزرگترین نوسانات را برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به ارمغان بیاورد زیرا  این سه رویداد که به شدت بر دارایی‌های دیجیتال تأثیر می‌گذارند از روز سه‌شنبه، رخ خواهند داد.

انتشار داده‌های مربوط به شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI)
با انتشار اطلاعات جدید درباره نرخ تورم، بازار سیگنال مستقیمی در مورد تغییرات آتی در سیاست پولی ایالات‌متحده دریافت خواهد کرد که به شدت بر بازار ارزهای دیجیتال تاثیر می گذارد.

اگر داده‌های تورم پایین‌تر از انتظارات بازار باشد، تنظیم‌کننده‌های مالی در سراسر جهان باید اقداماتی را که علیه دارایی‌های مخاطره‌آمیز مانند ارزهای رمزپایه اعمال می‌کنند، تسهیل کنند. در غیر این صورت به احتمال زیاد شاهد سقوط دیگری خواهیم بود.

ادغام اتریوم
نیازی به گفتن نیست که امروز ادغام «اتریوم» (ETH) به داغ‌ترین موضوع در صنعت ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌است. این یک تغییر اساسی در بزرگترین اکوسیستم بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود که مطمئنا بر بازار تاثیر خواهد گذاشت. ما در حال حاضر نیز شاهد تحرکات زیادی در صحنه‌های مرتبط با بازار کریپتو نظیر بسترهای ارائه نقدینگی، بازارهای استقراض و وام و فعالیت زیاد در استخراج کریپتو هستیم.
در زمان انتشار این گزارش، نوسانات اتریوم در محدوده متوسط ​​باقی می‌ماند و قیمت این رمز ارز پس از افزایش 22 درصدی اخیر، کاهش ملایمی را نشان می‌دهد.

نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC)
با این حال، یک افزایش نرخ دیگر در نرخ بهره نباید برای بازارهای مالی یا ارزهای دیجیتال تعجب آور باشد، زیرا اقدامات تنظیم کننده‌های مالی در سراسر جهان پیشتر قیمت‌ها را در بازار تغییر داده است و یک افزایش دیگر نباید باعث افزایش نوسانات شود.

تنها سناریویی که در آن شاهد یک افزایش ناگهانی در نوسان خواهیم بود، اعداد غیرمنتظره تورم بالا است که باعث افزایش 100  واحدی نرخ بهره شود؛ نرخی که 25 واحد بیشتر از انتظار اکثر فعالان بازار است.

منبع : tgju

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00