قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز رییس اتحادیه طلا: باید منتظر کاهش قیمت ها باشیم
رییس اتحادیه طلا: باید منتظر کاهش قیمت ها باشیم
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/07/10 - 14:28 0 نظر

گلدمگ: رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه افزایش قیمت ها در بازار موقتی است، گفت: با اعلام خبر آزادسازی 7 میلیارد دلار از منابع ارزی بلوکه شده ایران باید منتظر کاهش قیمت‌ها باشیم.

به گزارش سایت بازار طلا،  به نقل از تسنیم، نادر بذرافشان درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: افزایش 28 دلاری اونس طلا و افزایش قیمت دلار در بازار داخلی موجب افزایش قیمت طلا و سکه شده است.

وی با اشاره به اخبار مربوط به آزادسازی 7 میلیارد دلار از منابع ارزی بلوکه شده ایران گفت: باوجود اینکه خبر هنوز به کف بازار نرسیده ولی باید منتظر کاهش قیمت‌ها باشیم. البته قیمت های صبح امروز نسبت به معاملات پایانی دیروز بیانگر کاهش است.

رییس اتحادیه طلا  و جواهر حباب سکه را بین یک میلیون و 600 تا یک میلیون و 700 هزار تومان اعلام و تأکید کرد: دیروز در معاملات پایانی قیمت سکه طرح جدید به 15 میلیون و 400 هزار تومان هم رسیده بود ولی صبح امروز قیمت فروش سکه طرح جدید با کاهش همراه شد و به 15 میلیون و 250 هزار تومان رسید.

وی ضمن تأکید براینکه تقاضایی در بازار برای خرید طلا و سکه شکل نگرفته است، گفت: هرچند قیمت ها در بازار افزایش یافت ولی معاملات نشان میدهد که تقاضای چشم‌گیری برای خرید طلا و سکه نداریم و اینطور نیست که بگوییم مردم خریدار شده اند.

بذرافشان با بیان اینکه فضای معاملات در بازار طلا و سکه مانند ایام محرم و صفر است، گفت: امیدواریم با ورود به ماه ربیع معاملات بازار طلا و جواهر نیز از رکود خارج شود.

منبع : اقتصادآنلاین

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00