بازار طلا دانستنیها 7مورد از معتبر ترین و بهترین برندهای طلا و ضرابخانه در دنیا
7مورد از معتبر ترین و بهترین برندهای طلا و ضرابخانه در دنیا
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/08/15 - 14:02 0 نظر

معتبرترین و بهترین برند طلا و محصولات ضرابخانه ای

 از گذشته های دور طلا به عنوان محصولی ارزشمند و کمیاب مورد توجه انسان ها قرار گرفت. این توجه تا حدی بود که تا کنون نیز طلا به عنوان یک معیار ارزش گذاری برای تمام محصولات مورد توجه بوده است. این اهمیت زیاد باعث ایجاد برند ها و کمپانی های بزرگ در زمینه طراحی و تولید و عرضه طلا شد و زمینه برای سو استفاده را نیز فراهم کرد. اعتبار، اولین معیار برای انتخاب بهترین برند طلا و انتخاب و خرید مدل ساخته شده از این فلز ارزشمند است. در اینجا 7 مورد از بهترین برندهای طلا را که در سطح دنیا معروف هستند را نام برده و هریک را مختصراً توضیح داده ایم تا راهنمای خوبی برای خرید قطعات طلا برایتان باشد. حتما برای شما جالب خواهد بود که سوپراستار ها در سبک زندگی خود از چه برند های بزرگی طلا و جواهرات خود را تهیه می کنند.

معرفی 7 ضرابخانه و بهترین برند طلا و سیاست های تولید، فروش و بازاریابی آن ها:

Royal Canadian Mint(RCM)؛ ضرابخانه ملی دولت کانادا

برند RCM؛ ضرابخانه ملی کانادا است که توسط دولت کانادا مدیریت می ‌شود. آنها سکه های شمش طلا و همچنین طیف گسترده‌ای از سایر محصولات فلزی گرانبها از قبیل شمش طلا را در سطح دنیا تولید می کنند. این برند تولید کننده محصولات طلا و جواهر؛ دارای چندین ویژگی امنیتی منحصر به فرد می باشد. در کارت سنجش محصولات برند Royal Canadian Mint(RCM)، تصویری حاوی برگ درخت افرا مهر شده یکی از نمادهای ملی کانادا و مشخصه ضرابخانه است. این برند به عنوان بهترین برند طلا مجله تخصصی Vaghtemod.ir شناخته می شود.

Royal Canadian Mint(RCM)؛ ضرابخانه ملی دولت کاناداValcambi Suisse Gold Bars

یکی دیگر از بهترین برندهای طلا و مورد توجه در زمینه شمش طلا، مارک Valcambi است. این نام تجاری به دلیل تقسیم پذیری 50 میلی گرم طلا 50_1 گرم قطعات طلا سوراخ شده است و در صورت نیاز می‌توانند شکسته شوند، معروف هستند. علاوه بر میله های ترکیبی خاص، آنها همچنین شمش طلای معمولی 1 اونسی تولید می کنند که بسیار با کیفیت هستند.

Valcambi Suisse Gold BarsJohnson Matthey Gold Bars

برند جانسون بتی ( Johnson Matthey Gold Bars ) بیشتر از 150 سال است که راه اندازی شده و از آن زمان به تولید شمش طلا می‌پردازد. به علت تجربه طولانی مدت آنها و همینطور کیفیت و خلوص شمش که تولید می کنند، شمش های طلای آنها جمع آوری شده و با هدف سرمایه‌گذاری خریده می شود. این شرکت شمش طلا را در اندازه 1 تا 400 اونس عرضه می کنند. برند جانسون بتی ( Johnson Matthey Gold Bars ) یکی از بهترین برند طلا و ضرابخانه دنیا است.

مطالعه بیشتر: محاسبه قیمت طلا، آموزش سریع محاسبه قیمت طلا در قانون جدید مالیات ارزش افزوده سال 1400

Johnson Matthey Gold BarsAPMEX Gold Bars تولید کنند و عرضه کنند بزرگ در دنیای بهترین برند طلا است

Amplex، خرده فروش و تولید کننده شمش طلا به صورت آنلاین و همینطور خرید طلا و مشتقات آن است. آنها همچنین، مارک های مخصوص طلای خود را که حاوی آرم آمپلکس (Amplex) تولید می کنند. برند طلای Amplex را معمولا می توان چند دلار بیشتر از مارک های دیگر مانند Pamp suiss خرید. اعتبار و کیفیت این برند باعث شده یکی از بهترین کمپانی های عرضه و تولید این فلز گران بها باشد.

APMEX Gold Bars تولید کنند و عرضه کنند بزرگ در دنیای بهترین برند طلا استPerth Mint Gold Bars

ضرابخانه پرت ( Perth Mint Gold Bars )، تولیدی طلای ملی در استرالیا است که نه تنها سکه این کشور را تولید می کند، بلکه برای سرمایه گذاران، سکه و شمش طلا می سازد. سکه های شمش که برند perth ضرب می کنند، یکی از زیباترین سکه های جهان شناخته می شوند. آنها 0.9999 شمش طلا را در اندازه‌های 1,5,10 گرم و 1 اونس و 10 اونس می سازند. شمش های طلای سرمایه گذاران سرتاسر دنیا با کارت های سنجش منحصر به فرد و آرم ویژه هستند شناخته می شوند.

Perth Mint Gold BarsArgor-Heraeus Gold Bars؛ ضرابخانه و بهترین برند طلا سویسی

Argor Heraeus، تولید کننده معروف شمش طلا در سوئیس است. شمش های طلای Heraeus، در اندازه های کوچک از 2/1 اونس تا بزرگترین، ضرب می شوند و به طور کلی 99.99٪ می باشند. میله های کوچک آنها اکثرا به صورت آزمایشی به فروش می روند، در حالی که میله های بزرگتر آنها دارای شماره سریال هستند. شمش های طلای Heraeus، بسیار مقرون به صرفه هستند و قیمت آنها حدودا بین 20 تا 40 دلار از قیمت فعلی طلاست. یکی از بزرگترین سیاست های فروش این برند بزرگ صنعت طلا؛ تولید قطعات طلایی در وزن ها و اندازه های کم است که همه از پس خرید آن بر می آیند.

Argor-Heraeus Gold Bars؛ ضرابخانه و بهترین برند طلا سویسیOhio Precious Metals (OPM)

کمپانی تولید کننده شمش طلا (OPM )، فلزات گرانبهای اوهایو، یکی دیگر از بهترین مارک های شناخته شده جهان می باشد. آنها بزرگترین تامین کننده شمش طلا، در آمریکا هستند. اگر چه LBMA، شمش های بزرگتر تولید می‌کرد اما آنها بیشتر بخاطر، شمش های طلا با اندازه 10 اونس و 1 کیلوگرم برای سرمایه‌گذاران شناخته شده هستند. یکی دیگر از دلایل اینکه سرمایه گذاران علاقه به خرید شمش های این شرکت دارند، قیمت پایین تر آنها نسبت به برندهای PAMP و Credit است. در کشور های پیشرفته، رقابت به نفع مشتری نهایی بوده و قیمت ها را پایین می آورد.

چگونگی انتخاب بهترین برند شمش طلا

بعضی از برندهای طلا، نسبت به بقیه شناخته شده تر هستند و مسلما حق بیمه بالاتری هم دارند. در حالی که بعضی از آنها، ارزان هستند و بر اساس ارزش ذوب طلا قیمت گذاری می شوند. اگر بخواهیم یک مقایسه در مورد شمش طلا انجام دهیم این است که انتخاب سازنده شمش طلا شبیه انتخاب یک سازنده خودرو می باشد. قبل از خرید طلا، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که ابتدا، تاریخچه آن نام تجاری یا مارک را بدانند تا ببینند در مقایسه با دیگر برندها چه چیزهایی ارائه می دهد.

وقتی درباره محدود کردن گزینه های شما و انتخاب بهترین برند طلا برای خرید قبل از سرمایه‌گذاری در طلا، صحبت می شود، تصمیم نهایی شما فقط بستگی به ترجیح شخصی شما دارد. بعضی از مارک ها هستند که طراحی زیباتری عرضه می کنند، در حالی که برخی از آنها شمش طلای ساده و کم هزینه را ارائه می دهند. با توجه به همه این مسائل گفته شده، خرید شما بستگی به اهداف سرمایه گذاری شما دارد، از این نظر که به چه علت آن طلا را خرید می کنید. بنابراین یک انتخاب واضح و روشنی وجود ندارد که بگوییم کدام برند بهترین است.

اگر شما فقط سعی می کنید که ارزانترین شمش طلا را انتخاب کنید، مارک ها و برندهای معتبر زیادی وجود دارد که می توانید از آنها بخرید. در قسمت بالا تمامی برندهای معتبر و محبوب جواهرات ( ائم از طلا و نقره،جواهرات ) را بررسی کردیم، می توانید از آنها برای خرید طلا کمک بگیرید. پس از انتخاب یک محصول و یک نام تجاری معتبر، حال می توانید فروشندگان مختلف را باهم مقایسه کنید تا ببینید کدام یک از آنها ارزان تر می فروشد و به طور کلی، تجربه رضایت بخش خرید را ارائه می دهد.

سخن آخر

قطعا دوستداران و علاقمندان به اکسسوری جواهرات ( شمش طلا و نقره، گردنبند طلا، دستبند طلا، گوشواره طلا و…)، در سرتاسر جهان زیادند. چگونگی شناسایی این زیورآلات از لحاظ کیفیت و معتبر بودن، مستلزم آگاهی و شناخت مارک های معتبر و معروف جهان می باشد. مسلما اگر شما به عنوان یک مصرف کننده و یا حتی سرمایه‌گذار، درباره این مسائل و تمام موارد مربوط به خرید اکسسوری طلا، نقره و… اطلاعات کافی داشته باشید، راحت تر و بهتر و درواقع از جای مطمئن تری می توانید اقدام به خرید کنید ؛ به گونه ای که هیچ گونه پشیمانی به همراه نداشته باشد. ما در این سری از مقالات مجله تخصصی مد، سبک زندگی و زیبایی، تمام مطالب و نکات مربوط به اکسسوری جواهرات را به طور کامل توضیح دادیم. امیدواریم این محتوا، راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00