بازار طلا دانستنیها تاریخچه فروش طلا و جواهر در آلمان
تاریخچه فروش طلا و جواهر در آلمان
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/08/17 - 13:13 0 نظر

کشور آلمان به عنوان یکی از قطب های ساخت جواهرات است , فروش طلا و جواهر در آلمان ، سابقه طولانی در ساخت جواهرات دارد.

در این کشور می توانید با نسل جدید جواهرسازان خلاق که در آنجا به پیشرفت خود می اندیشند مواجه شوید. آلمان دارای سابقه طولانی و غنی در ساخت جواهرات است و در درجه اول سرآغاز آن در اطراف شهر Pforzheim است.

صنعت پر رونق جواهرات و ساعت سازی Pforzheim که در ایالت بادن-وورتمبرگ واقع شده است، این شهر را به نام "گلدشتات" یا شهر طلایی تبدیل کرده است.

تاریخچه فروش طلا و جواهر در آلمان

صنعت پر رونق فروش طلا و جواهر در آلمان

این سنت به سال 1767 برمی گردد، زمانی که مدیر ارشد شهر، کارخانه ساعت و فروش طلا و جواهر در آلمان  را در پرورشگاه محلی تأسیس کرد.

امروزه Pforzheim تنها موزه جهان است که به تاریخ جواهرات اختصاص دارد و نمایشگاه هایی بیش از 5000 سال در آن برگزار می شود و فروش طلا و جواهر در آلمان در آنجا صورت گرفته است، همچنین دانشکده طراحی مشهور بین المللی و مؤسسه فناوری جواهرات در دانشگاه Pforzheim است.

یکی از قدیمی ترین جواهرسازان المان، Wellendorff، در سال 1893 در پفورزهایم، شرکت خود را تأسیس کرد و هنوز دفتر مرکزی آن در آنجا است.

ولندورف که اکنون با نسل چهارم خود، به عنوان یک تجارت خانوادگی در فروش طلا و جواهر در آلمان فعالیت می کند، مفتخر است که پرچم "ساخت جواهرات آلمان" را به اهتزاز درآورده.

این جواهرساز بیشتر به خاطر گردنبند طناب دار خود که از طلای نرم و انعطاف پذیر ساخته شده و حلقه های معروفش که با مینا تزئین شده است، مشهور است.

بیشتر بخوانید: تاریخچه ساخت و طراحی جواهرات

صنعت پر رونق فروش طلا و جواهر در آلمان

با بیش از 300 سال میراث در ساخت و فروش طلا و جواهر در آلمان که می توان از آن بهره برد، جای تعجب نیست که اولین مجموعه جواهرات از متخصص چینی آلمان Meissen""، با استقبال زیادی روبرو شد.

مایسن که در ابتدا در سال 1710 توسط امپراطور آگوستوس استرانگ تأسیس شد، از یک تولید کننده ظروف چینی به یک برند لوکس و سبک زندگی بین المللی در فروش طلا و جواهر در آلمان  تبدیل شده است که شامل لباس های مجلسی، لوازم جانبی و جواهرات ظریف و همچنین وسایل منزل و کارهای هنری است.

این جواهرات توسط "Meissen Italia" ، یک شعبه منطقه ای تأسیس شده در سال 2012، مستقر در میلان، تولید می شود. در حالی که ظروف سفالین نقاشی شده با دست، اغلب نقطه آغاز مجموعه های جواهرات " Meissen Couture" است، اما این جواهرات شامل بلورها، الماس ها، سنگ های قیمتی رنگی و طلا هستند.

فروش طلا و جواهر در آلمان

طبیعت و هنر آوانگارد در جواهرات نفیس آتلیه پیتر اشمیت، گرد هم آمده اند. طراح پیتر اشمیت در استودیوی خود در ساحل دریاچه کنستانس در دامنه شمالی کوه های آلپ، از ساختارهای کریستالی طبیعی و سنگهای قیمتی به عنوان نقطه شروع خود استفاده می کند و این کار را قبل از اینکه از طرحهای فلزی الهام گرفته باشد، از مناظر شهری، برای ایجاد جواهرات با تضادهای جذاب الهام گرفته و بکار برده است.

" Jewellery  Schreiner Fine" مستقر در مونیخ، شرکت دیگری است که فروش طلا و جواهر در آلمان را به صحنه جهانی نمایان کرده است. نام آن با لوکس مدرن، مترادف است و جواهرات دیدنی شرینر به طور مرتب بر روی فرش قرمز و همچنین در صفحات مجلات براق بین المللی دیده می شود.

آخرین مجموعه ارائه شده توسط آن، جواهری زیبا از یاقوت کبود و تانزانیت است که با بهترین الماس ها ترکیب شده است. این جفت گوشواره الماس و یاقوت کبود دست ساز و پر زرق و برق اصالت این برند و توجه بی عیب و نقص به جزئیات را نشان می دهد.

همچنین قابل ذکر است که انگشتری خیره کننده توسط برند "  Selected Jewels of Frankfurt" به شکل دست ساز از طلای صورتی ارائه شده است و دارای مورگانیت براق و 42.28 قیراطی است که با 198 الماس سفید و یاقوت زرد احاطه شده است.

مطالعه بیشتر: الماس، پادشاه جواهرات

CADA با داشتن یک لیست قابل توجه از خرده فروشان، که شامل Colette در پاریس، Dover Street Market در لندن و Maxfield در LA است، در 20 سال اول پس از راه اندازی، فروش طلا و جواهر در آلمان طرفدارانی جهانی دارد.

این تجارت توسط تیمی متشکل از زن و شوهری هنرمند، آنت و هربرت کوپ، که در آکادمی هنرهای زیبا در مونیخ با یکدیگر ملاقات کردند، جایی که یکی در حال آموزش نقره سازی و دیگری در حال تحصیل نقاشی بود، ایجاد شد.

CADA، قطعات پر زرق و برق تولید می کند که دارای نقوشی مانند فرشتگان، شیاطین، بوداها، گل ها و مارها است. این نقوش به زیبایی طراحی و ساخته می شوند و خارق العاده و منحصر به این برند فروش طلا و جواهر در آلمان هستند.

طراحی سنگ" شعار جواهر فروشی خانوادگی، با نام آتلیه مونشتاینر است که در کار فروش طلا و جواهر در آلمان هستند.

براند مونشتاینر که در خانواده ای علاقمند به سنگهای قیمتی به دنیا آمده بود، در مدرسه هنر و صنایع دستی در فورزهایم "Pforzheim " تحصیل کرد و مهارت های تراش سنگ او را در میان همتایان صنعت خود به عنوان "پیکاسوی سنگهای قیمتی" معروف کرد.

او اولین هنرمند جواهرات معاصر بود که با کریستال ها کار می کرد، آنها را برش داده و صیقل می داد و آنها را به اشکال هندسی و گاهی مجسمه ای که از طلا یا پلاتین ساخته شده، تبدیل می کرد.

امروزه او آتلیه مونشتاینر را به همراه پسرش تام و عروسش جوتا اداره می کند، که هر کدام مهارت های خاص خود در طراحی و فروش طلا و جواهر در آلمان دارند و کل علم و مهارتشان در این زمینه را در این شرکت بکار گرفته اند.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00