قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا مد و برندشناسی معرفی برند nadineaysoy
معرفی برند nadineaysoy
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/08/22 - 12:26 0 نظر

این برندکه یکی از بهترینهای صنعت جواهرات است  در ژانویه 2017، مستقر در لندن بود،اما بعد از رشد جهانی خود که حاصل تلفیق سنت و مدرنیته بود در سراسر اروپا و روسیه ،آمریکا و خاورمیانه شناخته شد که متخصص در طراحی های بی انتها و در عین حال غیرمعمول برای زنان شیک امروزی است.

نادین آیسوی   «nadineaysoy»- بنیانگذار این برند که جواهر شناس وجواهر ساز است، از زمان راه‌اندازی برند به نام  خود در لندن در سال 2017، تأثیر فوق‌العاده‌ای از خود بر جای گذاشته است. او در خانواده‌ای از دیامنتیرها در آنتورپ، بلژیک متولد شد.بنیان گذار  برند nadineaysoy

 طراحی های ظریف نادین با الهام از طرحهای پدربزرگش،که توسط دولت بلژیک با عنوان "رییس صنعت الماس" مفتخر شدبود، قدرتمندانه برای برتری تلاش می کنند.

نادین از کودکی با درخشش سنگ‌های قیمتی احاطه شده بود، با این حال، مهاجرت به سوئیس در کودکی به کشوری که به دلیل سیستم بانکی عالی‌اش معروف است باعث باعث شد که در مدرسه بازرگانی تحصیل کند و به عنوان یک بانکدار مشغول کار شود.

اما اشتیاق نادین به جواهرات هرگز محو نشد، اغلب روی جواهرات خود  دوباره کار می کرد تا اینکه سرانجام تصمیم گرفت  تا در رشته گوهرشناسی تحصیل کند. او با استادان جواهرات گران‌قیمت ملاقات می کرد و مهارت‌های تخصصی ،خصوصا  توجه به جزئیات را آموخت تا استعداد هنری خود را تکمیل کند.

دو سال پیش  او نام تجاری« لوکس پوشیدنی برای زنان مدرن» را راه اندازی کرد .

مطالعه بیشتر: الماس، پادشاه جواهرات

 این برندکه یکی از بهترینهای صنعت جواهرات است  در ژانویه 2017، مستقر در لندن بود،اما بعد از رشد جهانی خود که حاصل تلفیق سنت و مدرنیته بود در سراسر اروپا و روسیه ،آمریکا و خاورمیانه شناخته شد که متخصص در طراحی های بی انتها و در عین حال غیرمعمول برای زنان شیک امروزی است. این شرکت ادعا می کند که با الهام از زیبایی طبیعت، اشکال مختلف هنر و سنگ های قیمتی، که هدفشان ایجاد ترکیبی بین سنت و مدرنیته است طراحی می کند و در نهایت زیبایی بدیع و جاودانه را تجسم می بخشد.

نمونه محصولات برند nadineaysoy

از خصوصیات بارز این برند که باعث تفاوت محصولاتش  با سایرین شده است ،قدرت انعطاف قطعات است ،مثل انگشتر طلا زنجیری که در دستان شکل می گیرد و یا گوشواره هایی که بر لاله گوش می خوابند که در اصطلاح به جواهرات بازیگوش معروف شده اند ،از نشانه های دیگر این برند ساخت رنگبندی مختلف هر محصول است که می تواند برای هر سلیقه ای نمونه ای خاص داشته باشد .

نمونه محصولات  برند nadineaysoy

 

نمونه محصولات  برند nadineaysoyمحصولات  برند nadineaysoy

نمونه محصولات برند nadineaysoy

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00