قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها نحوه پوشیدن جواهرات استیتمنت
نحوه پوشیدن جواهرات استیتمنت
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/08/28 - 11:46 0 نظر

جواهرات، از جمله گردنبندها و گوشواره‌ها، روشی عالی برای اضافه کردن جذابیت به یک لباس هستند از گاه به گاه تا شیک. اما آیا می دانید چگونه زیورآلاتی را بپوشید و انتخاب کنید تا شیک به نظر برسید؟ 

جواهرات استیتمنت، از جمله گوشواره ها و طرح های گردنبند، برای پوشیدن با یک لباس بسیار ساده (حتی خسته کننده!) عالی هستند. آنها توجه را به خود جلب می کنند و سبک خاص به فرد شما را اضافه می کنند و مطمئناً شمارا از بقیه متمایز میکنند.

با جواهرات استیتمنت چه بپوشیم

به طور کلی ایده خوبی است که جواهرات و سایر اکسسوری‌های دراماتیک را با لباس‌های ساده‌تر همراه کنید تا اکسسوری‌ها در کانون توجه قرار گیرند و با الگوهای پیچیده یا سبک‌های لباس رقابت نکنند.

این بدان معنا نیست که هنگام پوشیدن لباس‌های خاص نباید جواهرات بپوشید، اما به عنوان یک قاعده باید به سراغ طرح‌های ساده‌تر و شیک‌تری بروید.

اما به یاد داشته باشید که قوانین برای شکستن قرار دارند. اگر ظاهر یک لباس پر نقش و نگار یا پیچیده را که با جواهرات ست شده دوست دارید، باید آن را دنبال کنید. همه ما در مورد افرادی هستیم که شبیه خودشان لباس می‌پوشند تا بقیه، بنابراین در نهایت باید در مورد اینکه چه چیزی برای شما بهتر است و مناسبتی که برای آن لباس می‌پوشید، مطمئن باشید.

جواهرات استیتمنیت می توانند راهی عالی برای افزودن چند منظوره به کمد لباس شما باشند. مانند انواع لوازم جانبی، طرح‌های جواهرات بی‌نظیر می‌توانند ظاهر لباس‌هایی را که ممکن است دوست دارید دوباره و دوباره بپوشید، تغییر دهند.

لباس پوشیدن

لباس‌های غیررسمی معمولاً با طرح‌های جواهرات بسیار مناسب هستند. شما ممکن است انتخاب کنید که یک گردنبند معمولی یا یک حلقه کوکتل جسور را با یک پیراهن ساده و شلوار جین ست کنید تا آنها را بپوشید و یک عنصر غیرمنتظره اضافه کنید.

البته لباس‌های شیک‌تر یا رسمی‌تر نیز بسیار خوب عمل می‌کنند یک لباس مشکی ساده و شیک با یک گردنبند برجسته و چشم‌نواز با آویز یا یک جفت گوشواره آویزان دراماتیک، ظاهری بسیار شیک به شما می دهد.

گردنبند استیتمنت

اگر به دنبال یک گردنبند استیشن هستید، اندازه یقه و طول گردنبندی که می خواهید با آن بپوشید را در نظر بگیرید.

تکه‌های گردنبند را می‌توان روی گردنتان و بالاتر ازیقه لباستان بپوشید، شاید از یک پیراهن نیمه باز بیرون زده شود. از طرف دیگر می‌توانید آویزهای بلندتر یا گردن‌بند را روی لباس‌های ساده بپوشید.

همچنین می‌توانید گردنبندهایی با اندازه‌های مختلف را لایه‌بندی کنید تا جزئیات و درخشندگی زیادی به ظاهرتان اضافه کنید. پوشیدن جواهرات معمولی همیشه نباید در مورد یک قطعه جواهرات متمرکز باشد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های گردنبند در سال 2022

گوشواره استیتمنت

گوشواره ها همچنین می توانند به زیبایی استایل شما کمک کنند. اگر می خواهید گوشواره طلا را به عنوان نقطه کانونی خود انتخاب کنید،و به طور کلی تمایلی به پوشیدن گردنبند ندارید ممکن است ترجیح دهید از هیچ جواهرات دیگری استفاده نکنید.

از طرف دیگر، دستبندها یا انگشترهای ظریف تری را در نظر بگیرید که به جای اینکه از درام کم کنند، تعریف می کنند.

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید گوشواره طلا

حلقه های استیتمنت

به طور کلی حلقه های کوکتل به عنوان حلقه های بیانیه بهترین عملکرد را دارند. به دنبال چیزی بزرگتر و جسورتر از آنچه معمولاً می پوشید بروید. شما معمولاً حلقه دیگری نمی پوشید، اما ممکن است حلقه های احساساتی خود را از یک طرف نگه دارید و از طرف دیگر یک حلقه کوکتل داشته باشید.

اما همچنین پوشیدن مجموعه ای از حلقه های کوکتل متضاد را در نظر بگیرید تا درام منحصر به فرد را به لباس اضافه کنید. شما فقط می توانید آن را با ترکیب مناسبی از سبک ها، شکل ها و رنگ ها انجام دهید.

همچنین می‌توانید حلقه‌های مختلف روی هم بپوشید، یا ست‌های حلقه‌ای انباشته روی انگشتان مختلف تا درخشش و علاقه زیادی به آن‌ها اضافه کنید.

مطالعه بیشتر: گران ترین حلقه های نامزدی افراد مشهور

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00