بازار طلا دانستنیها انتخاب جواهرات نقره و طلا براساس رنگ پوست
انتخاب جواهرات نقره و طلا براساس رنگ پوست
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/08/29 - 10:45 0 نظر

به این فکر می‌کنید که جواهرات طلا بپوشید یا جواهرات نقره بر اساس رنگ پوست؟ آیا در مورد قوانینی که باید هنگام انتخاب رنگ جواهرات رعایت کنید شنیده اید اما مطمئن نیستید که چگونه از آنها استفاده کنید؟

نظر شما در مورد پوشیدن فلزات رنگی مختلف در کنار هم چیست؟ استفاده از جواهرات رنگی طلایی و نقره ای موضوعی است که مدت ها مورد بحث قرار گرفته است و در مورد اینکه کدام فلزمتناسب است،  سردرگمی زیادی وجود دارد.خوشبختانه ما اینجا هستیم تا با نکات سریع زیر به شما کمک کنیم بفهمید کدام رنگ فلزی برای شمامناسب است.

ظر شما در مورد پوشیدن فلزات رنگی مختلف در کنار هم چیست؟ 

انتخاب جواهرات طلا یا نقره

در گذشته رنگ فلزی که باید بپوشید به طور سنتی با رنگ پوست افراد تعیین می‌شد: رنگ‌های گرم‌تر به معنای فلز طلایی و رنگ‌های سردتر به معنای فلز نقره‌ای بود.

این روزها آنقدرها به این موضوع توجهی نمی شود. «قوانین سبک» را هر طور که می‌خواهید زیر پا بگذارید، اما ممکن است بخواهید از آن‌ها به‌عنوان راهنما استفاده کنید تا به شما کمک کندبا هماهنگی جواهرات متناسب خودراباهم ست کنید.

انتخاب جواهرات طلا یا نقره

افرادی که رگ های آبی روی مچ دست دارند معمولاً دارای رنگ پوست سرد در نظر گرفته می شوند.

افرادی که رگ‌های سبز، رنگ پوست زیتونی یا تیره‌تر دارند یا به خوبی برنزه می‌شوند، رنگ‌های گرم درنظرگرفته می شوند.

مطالعه بیشتر: دانستنی های مفید درباره نقره استرلینگ

افرادی که رگ‌های سبز، رنگ پوست زیتونی یا تیره‌تر دارند یا به خوبی برنزه می‌شوند، رنگ‌های گرم درنظرگرفته می شوند.

یکی از نکاتی که در انتخاب جواهرات باید در نظر داشته باشید این است که طلا بسیار گرانتر از نقره است زیرا طلا فلز گرانبهاتری است. با این حال، گزینه‌های ارزان‌تری برای طلا مانند طلا پر شده یا ورمیل طلا وجود دارد.

جواهرات رزگلد یا رنگ های مسی در اکثر افراد ظاهر خوبی دارند و می توانند رنگ های زیبا و غیرمنتظره ای را به مجموعه جواهرات شما اضافه کنند.

اختلاط فلزات: طلا و نقره

یکی دیگر از قوانین قدیمی این بود که طلا و نقره را هرگز نباید با هم پوشید. امااین روزها: می‌توانید فلزات خود را با اشتیاق مخلوط کنید! 

به عنوان نقطه شروع، یک رنگ غالب را انتخاب کنید و با رنگ دیگری برجسته کنید. می‌توانیدگردن‌بندهای چند لایه و دسته‌های النگو را ترکیب کنید تا ببینید چگونه به نظر می‌رسند.

اختلاط فلزات: طلا و نقره

در نهایت، انتخاب شما برای پوشیدن جواهرات طلا یا جواهرات نقره کاملاً به ترجیحات شخصی، حس زیبایی شناسی و بودجه شما بستگی داشته باشد. زمانی را به آزمایش با رنگ‌های فلزی مختلف، سنگ‌های قیمتی مختلف و ترکیب و تطبیق سبک‌ها و رنگ‌های مختلف در جواهرات خود اختصاص دهید تا ببینید چه چیزی برای شما مناسب است.هدف ما این است که مردم به جای اینکه شبیه دیگران باشند، خودشان باشند، بنابراین مهم ترین نکته ما این است: آنچه را که به شما حس خوبی نسبت به خودتان می دهد، دنبال کنید.

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید آنلاین طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00