بازار طلا مد و برندشناسی PRADA جواهرات زیبا را عرضه کرد
PRADA جواهرات زیبا را عرضه کرد
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/09 - 11:06 0 نظر

Prada این برند لوکس ایتالیایی خط جدید خود را با نام Eternal Gold که از طلای بازیافتی ساخته شده است، معرفی کرد.

PRADA در حال پیوستن به دیگر خانه های مد لوکس مانند دیور، شانل و لویی ویتون در دنیای جواهرات زیبا است. این شرکت خانوادگی خط جدید Eternal Gold خود را به عنوان یک جایگزین لوکس پایدار و سازگار با محیط زیست معرفی می کند.

تمام قطعات این مجموعه از 100 درصد طلای بازیافتی تایید شده ساخته شده اند و استانداردهای «زنجیره نگهداری» تعیین شده توسط شورای مسئول جواهرات را برآورده می کنند که اولین باری است که هر برند لوکس بین المللی این مسیر را انتخاب می کند. علاوه بر این، سنگ های قیمتی الماس مورد استفاده برای تزئین برخی از قطعات را می توان مستقیماً تا معادن اصلی تجارت منصفانه که از آن به دست آمده اند ردیابی کرد.

خود قطعات به وضوح از یکی از قابل تشخیص ترین نمادهای برند به عنوان پایه طراحی خود استفاده کرده اند - مثلث پرادا. در فصول اخیر بار دیگر به یک موتیف اصلی در مجموعه‌ها و اکسسوری‌های پوشاک آماده خانه تبدیل شده است.

مطالعه بیشتر: انتخاب جواهرات نقره و طلا براساس رنگ پوست

در شکل جواهرات ظریف طلایی، مثلث به صورت یک گوشواره سه بعدی گرد بزرگ که به گردن آویزان است، شکل وسط یک حلقه کوچک، نوک یک گردنبند قلبی یا یک دستبند النگوی موج دار به نظر می رسد که حس حرکت را از قله ها دریافت می کند. و دره های ساخته شده توسط شکل نمادین مثلث. حتی در شکل‌های انتزاعی‌تر ظاهر می‌شود، مثلاً در یک گردنبند تزئین شده با الماس.

علاوه بر جواهرات چشمگیر، انتخاب اینکه چه کسی یکی از چهره های اولین کمپین است که خط طلای ابدی را به جهان معرفی می کند، نیز چشمگیر است. پرادا از آماندا گورمن، شاعر، فعال برنده جایزه و اولین برنده جایزه ملی شاعر جوان در ایالات متحده، برای این وظیفه استفاده کرد.

این برند زمانی که با آماندا همکاری می‌کند، سابقه بسیار خوبی داشته است. او در مراسم تحلیف جو بایدن که شعر خود را به نام The Hill We Climb را برای میلیون ها مخاطب جهانی خواند، یک کت زرد نخودی پرادا و یک هدبند قرمز پرادا آتش نشانی پوشید.

در کنار آماندا، پرادا همچنین فاش کرد که Somi Jeon، نوازنده هلندی-کره ای-کانادایی و مایا هاوک، بازیگر، مدل و خواننده و ترانه سرای آمریکایی نیز توسط عکاس دیوید سیمز برای اولین کمپین تبلیغاتی خط، که از یک نگاتیو طلاکاری شده قابل توجه استفاده می کند، شلیک شده اند. افکت تصویر برای برجسته کردن جواهرات طلا در برخی از عکس‌ها.

با نقطه شروع پایدار و اخلاقی خود، سفیری با حسن نیت جهانی و زیبایی شناسی طراحی که هم مدرن و هم همیشه سبز خط طلای ابدی پرادا است، ممکن است به سود خود دست یابد.

بیشتر بخوانید: مارک های جواهرات لوکس: لیستی از 12 برند برتر جهان در سال 2020

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00