بازار طلا مد و برندشناسی جدیدترین مجموعه جواهرات هرمس
جدیدترین مجموعه جواهرات هرمس
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/13 - 12:25 0 نظر

جدیدترین مجموعه جواهرات عالی هرمس زیبایی کنتراست را بررسی می کند.

جدیدترین مجموعه جواهرات هرمس

این مجموعه با الهام از حرکت سایه ها و رابطه آنها با نور، رویایی عرفانی است که قدرت کنار هم قرار گرفتن را نمایان می کند.

هرمس راه اندازی هفتمین مجموعه جواهرات عالی خود، Les Jeux De L’Ombre را با شکوه جشن می گیرد. این مجموعه که توسط مدیر خلاق خانه، پیر هاردی ایجاد شده است، به زیبایی شناسی عملکردی ضروری برای برند هرمس ادای احترام می کند و در عین حال به سایه ها شکل می دهد. در نوع خود مبهم و قابل توجه است، این واقعاً درسی برای تضادها است.

مجموعه جدید جواهرات هرمس

هر قطعه از سنگ هایی ساخته شده است که در خطوط نرم یک سایه سیاه قرار گرفته اند که فراتر از لبه های آن امتداد دارد تا درخشندگی آنها را محافظت و برجسته کند. این مجموعه از الماس‌های خشن و تراش نخورده با رنگ‌های مختلف، گارنت‌های اسپسرتیت، گارنت‌های تساوریت و تورمالین برای رنگ‌های زیبا استفاده می‌کند – وفادار ماندن به تم کنتراست‌ها.

با این حال، نقطه برجسته آن گردنبند باشکوه Chaînes d’ombre است که ساخت آن 2000 ساعت طول کشید و بهترین مهارت هنری و خلاقانه هرمس را به نمایش می گذارد. این گردنبند الماس‌های سفید با تراش تخت تماشایی را با رنگ‌های اسپینل سیاه و یاقوت کبود آبی در کنار هم قرار می‌دهد - انتخابی ساختاری توسط هاردی که به حلقه زنجیره‌ای آن حجیم می‌دهد.

مطالعه بیشتر: انتخاب جواهرات نقره و طلا براساس رنگ پوست

مجموعه جواهرات بالا کاملاً روح صنعتگری مزون و تسلط بر مکانیزم های جواهرات را به تصویر می کشد - ایجاد 53 قطعه به یاد ماندنی که چیزی کمتر از یک رویا نیست.

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00