قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها انتخاب بین حلقه های دو سنگ و سه سنگ
انتخاب بین حلقه های دو سنگ و سه سنگ
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/14 - 11:22 0 نظر

برای فهمیدن تفاوت بین معانی پشت حلقه های دو سنگ و سه سنگ مطالب زیر را بخوانید.

حلقه های دو و سه سنگ چیست؟

آیا می دانستید که حلقه های دو سنگ و سه سنگ هر دو گزینه های محبوب حلقه نامزدی هستند؟ هر کدام سبک، معنا و شخصیت منحصر به فردی دارند. تفاوت بین یک حلقه دو سنگ و سه سنگ را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک با شما صحبت می کند!

انگشترهای دو سنگ

انگشتر دو سنگی چیست؟

همه می دانند که حلقه سه سنگی چیست، اما انگشتر دو سنگی چیست و چرا باید آن را در نظر بگیرید؟ حلقه های دو سنگی به همان اندازه که به نظر می رسند ساده هستند - حلقه ای با دو سنگ است. حلقه های دو سنگی می توانند دایره زندگی، رابطه شما یا چیزی منحصر به فرد را نشان دهند. اغلب مردم بر این باورند که دو سنگ قیمتی که در یک بند قرار گرفته اند نشان دهنده اتحاد دو نفر هستند، به همین دلیل است که حلقه های دو سنگی حلقه های نامزدی محبوب هستند.

بیشتر بخوانید: انواع مدل های انگشتر مناسب دستان شما

حلقه های دو سنگ نماد چه چیزی هستند

حلقه های دو سنگی نه تنها نماد عشق مشترک زن و شوهر بلکه دوستی آنها نیز می باشد. به هر حال عشق و دوستی دو عنصر مهم ازدواج هستند. به همین دلیل، انگشترهای دو سنگی را گاهی حلقه های «برای همیشه ما» می نامند. 

تاریخچه انگشترهای دو سنگی

در اواخر قرن نوزدهم تا اوایل قرن بیستم، حلقه‌های دو سنگی به یک طرح محبوب برای حلقه‌های نامزدی تبدیل شدند، زیرا نمادی از یکی شدن دو روح هستند. اما سفر حلقه دو سنگی از آنجا شروع نشد!

فلاش بک به سال 1776 - بله، سال قابل توجهی برای ایالات متحده است، اما برای حلقه های دو سنگی نیز. امپراتور آینده فرانسه، ناپلئون، در این مدت یک سرباز 26 ساله بود و پول زیادی نداشت. اما او عشق داشت. او خودش را به جواهر فروشی محلی رساند و با دستمزد ناچیزش، برای محبوبش ژوزفین یک حلقه نامزدی خرید یک حلقه نامزدی دو سنگ!

این انگشتر دارای دو سنگ گلابی شکل بود که زیر یک قیراط قرار داشت. یک الماس سفید و یک الماس آبی. این سبک برای کسانی که فرانسوی نمی دانند، "Toi et Moi" یا "You and Me" نام داشت. در دویست و پنجاهمین سالگرد تولد ژوزفین، این انگشتر به حراج گذاشته شد. قیمت تخمینی؟ 20000 دلار راحت واقعا برای چه چیزی فروخته شد؟ یک میلیون دلار عظیم را امتحان کنید!

سبک های انگشتر دو سنگی که باید در نظر گرفته شوند

وقتی انگشتر طلا دو سنگی خود را انتخاب می کنید، باید به خاطر داشته باشید که این حلقه یادآوری روزانه شما از پیوند مشترک شما خواهد بود. بنابراین مطمئن شوید که سبکی را انتخاب می کنید که به بهترین وجه نشان دهنده شما و رابطه شما باشد. حلقه‌های دو سنگی در واقع در سبک‌های مختلفی برای مطابقت با ترجیحات و شخصیت منحصر به فرد شما وجود دارند. در اینجا چند سبک وجود دارد که باید حتما در نظر بگیرید!

  • لهجه دو سنگ
  • دو سنگ کلاسیک
  • دو سنگی هالو استایل

انگشترهای سه سنگ

انگشتر سه سنگ چیست؟

جادوی پشت حلقه های سه سنگی چیست؟ آن‌ها داستان شما را از طریق سه جواهر خیره‌کننده که بر روی باند حلقه نشان می‌دهند، می‌گویند! حلقه‌های سه‌سنگ خود را نشان می‌دهند و گزینه‌ای مد روز برای حلقه نامزدی شما هستند. اگرچه حلقه های سه سنگی از دوران ویکتوریا وجود داشته اند، اما آنها جدیدترین حلقه های حلقه نامزدی هستند.

انگشترهای سه سنگی گاهی اوقات "حلقه های سه گانه" یا "حلقه های سه گانه" نامیده می شوند. این سبک دارای سه الماس است که به صورت افقی در یک ردیف کنار هم قرار گرفته اند.

حلقه های سه سنگی نماد چیست؟

حلقه های سه سنگی یکی از محبوب ترین حلقه های نامزدی هستند زیرا نمادی از گذشته، حال و آینده رابطه زوجین هستند. تصویری که در حال پیشنهاد دادن به همسرتان هستید. چه راهی برای خواستگاری بهتر از داشتن حلقه ای که نشان دهنده جایی است که با هم بوده اید، پیوندی که اکنون دارید و عشقی که قول می دهید همیشه در آینده داشته باشید؟ توضیح این موضوع در هنگام خواستگاری با انگشتر سه سنگی فوق العاده عاشقانه و منحصر به فرد برای رابطه شما خواهد بود زیرا همه چیز به داستان شما مربوط می شود. گاهی اوقات سنگ وسط کمی بزرگتر از دو سنگ دیگر است تا به شما یادآوری کند که همیشه در زمان حال زندگی کنید.

برخی دیگر معتقدند که این سه سنگ نشان دهنده دوستی، عشق و وفاداری است. اما برای معنای عمیق‌تر و شخصی‌تر انگشتر سه‌سنگ‌تان، شما و شریک زندگی‌تان می‌توانید معنای خود را به این سه سنگ اختصاص دهید.

سبک های انگشتر سه سنگی که باید در نظر بگیرید

انگشترهای سه سنگی در واقع در سبک های مختلفی هستند، بنابراین می توانید حلقه ای را که با شما صحبت می کند پیدا کنید. سبک‌های مختلف برش‌های سنگی متفاوتی دارند - محبوب‌ترین برش‌ها برای حلقه‌های سه سنگی پرنسس و گرد است. برش های دیگری که باید برای انگشتر سه سنگ خود در نظر بگیرید عبارتند از زمرد، بیضی، اسکر و مارکیز. اگر می خواهید احساس سلطنت کنید، حلقه نامزدی سه سنگی زیبای مگان مارکل دارای شکل برش کوسن است که اکنون مد روز است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های انگشتر طلا در سال 2022

یک قانون خوب در هنگام چیدن سنگ هایتان؟ به طور سنتی، شما می خواهید مطمئن شوید که هر سنگ یک شکل است تا به خوبی با هم ترکیب شوند. با این حال، اگر نمی خواهید سنگ های شما خیلی یکدست به نظر برسند، می توانید سنگ میانی را کمی بزرگتر از سنگ های اطراف انتخاب کنید. این طرح حلقه را از بین می برد و به شما یادآوری می کند که در زمان حال زندگی کنید.

اگر برای حلقه نامزدی خود یک حلقه سه سنگ در نظر می گیرید، این طرح کاملا با نوارهای عروسی ست می شود. اگر قصد دارید حلقه نامزدی و ازدواج خود را با هم جفت کنید، مطمئن شوید که مدل حلقه سه سنگی را انتخاب کرده اید که سنگ ها فراتر از باند نباشد.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00