قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها نحوه پوشیدن جواهرات فیروزه ای
نحوه پوشیدن جواهرات فیروزه ای
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/15 - 12:30 0 نظر

اگر به دنبال جواهری ساده و شیک هستید، جواهرات فیروزه ای می توانند چشمگیر و در عین حال ساده باشند.

جواهرات فیروزه چیست؟

 جواهرات فیروزه ای در واقع در سبک ها و رنگ های متنوعی هستند و در اصل یکی از اصلی ترین لوازم مد غربی است که از بومیان آمریکای این منطقه سرچشمه می گیرد و از آن زمان توسط بسیاری برای قرن ها گرامی داشته می شود و جشن گرفته می شود. جواهرات فیروزه ای در واقع یکی از پرکاربردترین جواهراتی است که می توانید داشته باشید.

تاریخچه جواهرات فیروزه

آیا می دانستید که فیروزه یکی از قدیمی ترین سنگ های قیمتی است که بشر به آن توجه داشته است؟ جواهرات فیروزه اولین بار در فرهنگ بومیان آمریکا ظاهر شد. فیروزه ای که "سنگ آسمان سقوط کرده" نامیده می شود، به دلیل اعتقاد به این که می تواند قدرت، شانس و محافظت را برای شخصی که آن را می پوشد به ارمغان بیاورد، مقدس در نظر گرفته می شد. اغلب، بومیان آمریکا از فیروزه برای محافظت از مکان‌های دفن استفاده می‌کنند و از آن در مراسمی برای فراخوانی ارواح استفاده می‌کنند. آنها همچنین معتقد بودند که جواهرات فیروزه ای می تواند به اتحاد ذهن ها کمک کند.

امروزه برخی از مردم بر این باورند که جواهرات فیروزه ای می توانند با حمایت از رهبری، سفر، ارتباطات و محافظت، حالات مثبتی را در محیط کار به ارمغان بیاورند. آنها حتی معتقدند که فیروزه برای محافظت از حیوانات خانگی شما استفاده می شود. 

مطالعه بیشتر: خواص سنگ فیروزه و انواع آن

رنگ هایی برای پوشیدن با جواهرات فیروزه ای

جواهرات فیروزه به طور شگفت انگیزی همه کاره هستند، علی رغم اینکه این سنگ می تواند چقدر جذاب باشد.اگر می خواهید کمی به ظاهرتان جذابیت بدهید. یک تکه ظریف فیروزه ای را با رژگونه یا رویه قرمز زنگ زده ست کنید تا کمی تضاد ایجاد کنید. یا روی چیزی برهنه یا برنزه. اگر می‌خواهید کمی مدرن‌تر به نظر برسید، خجالت نکشید که جواهرات فیروزه‌ای خود را با یک شلوار جین روی آن تاپ سفید زیبا در کمد خود قرار دهید،اگر عاشق رنگ‌های روشن هستید، جواهرات فیروزه‌ای قطعا می‌توانند خود را در برابر موارد دلخواه جسور شما حفظ کنند. 

رنگ های خنثی با جواهرات فیروزه ای

جواهرات فیروزه ای را اصلاً نادیده نگیرید پوشیدن جواهرات جذاب برای همه مناسب است. یک تکه کوچک از جواهرات فیروزه ای را با کت شتری مورد علاقه خود ست کنید تا ظاهر خود را زیبا کنید. جفت کردن یک قطعه کوچک از جواهرات فیروزه ای با لباس مشکی، سفید و جین می تواند به طراوت و مدرن شدن لباس واستایل شما کمک کند!

رنگ های متضاد با جواهرات فیروزه ای

تطبیق رنگ ها خوب است اما انجام مداوم آن می تواند بسیار خسته کننده باشد. اگر می خواهید ظاهری جذاب تر داشته باشید، جواهرات فیروزه ای خود را با رنگ های متضاد ست کنید. به عنوان مثال، یک لباس بنفش یا تاپ مرجانی را در نظر بگیرید. حال، اگر این برای شما به اندازه کافی جالب نیست، رنگ‌های نئون می‌توانند با جواهرات فیروزه‌ای بسیار خیره‌کننده به نظر برسند و شما را مدرن و مد روز نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های انگشتر طلا در سال 2022

سبک بوهو با جواهرات فیروزه ای

 جواهرات فیروزه ای بسیار متنوع هستند. اما بوهو و فیروزه فقط از یکدیگر ساخته شده اند. حال و هوای آرام بوهو با رنگ های پر جنب و جوش فیروزه همراه است. در مورد لباس خود زیاده روی نکنید. فقط یک شلوار جین تنگ، یک جفت چکمه چرمی حاشیه دار و یک تاپ زیبا را انتخاب کنید تا ظاهر جذاب و زیاتری داشته باشید.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00