بازار طلا دانستنیها دانستنی هایی درباره ی جواهرات صورتی
دانستنی هایی درباره ی جواهرات صورتی
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/15 - 12:33 0 نظر

صورتی در جواهرات رنگی پویا و ملایم است که  مانند جواهرات سفید، شور و شوق جسورانه جواهرات قرمز را متعادل می کند. ترکیب این دو رنگ در کنار هم رنگی زیبا، پرانرژی ایجاد می کند که یک لباس ساده را به لباسی خاص و فراموش نشدنی تبدیل می کند. ادامه مطلب را بخوانید تا خودتان متوجه شوید که جواهرات صورتی چقدر می توانند جادویی باشند. 

 

نماد جواهرات صورتی

 صورتی نشان دهنده ویژگی های بسیاری است که زیبایی ظاهر شما را چند برابر می کند. صورتی نه تنها نمادی از عشق، هماهنگی و دوستی است، بلکه به عنوان رنگی که الهام‌بخش خلاقیت، همدلی و پذیرش است نیز شناخته می‌شود. یکی از ارتباطاتی که احتمالاً از قبل می‌دانید، ارتباط صورتی با عشق است. صورتی نماد اتحاد، سرزندگی و پذیرش است.

نماد جواهرات صورتی

سنگ های قیمتی صورتی

شاید زیباترین رنگ صورتی در یک سنگ قیمتی باشد. طیف گسترده ای از سنگ های قیمتی صورتی برای انتخاب وجود دارد.  اگردنبال سنگ های قیمتی کاملا صورتی هستید، به خواندن ادامه دهید تا در مورد سه تا از سنگ های قیمتی صورتی گرانبهایی که مناسب هستند، بیشتر بدانید.

 سنگ مورگانیت

مورگانیت یک سنگ قیمتی صورتی کم رنگ با ظرافت الماس است . این جواهر به رنگ ماهی قزل آلا که بخشی از همان خانواده سنگ‌های زمرد و آکوامارین (معروف به بریل) است، در تنظیمات رزگلد درخشان‌تر می‌درخشد.  این سنگ قیمتی به نام بانکدار موفق آمریکایی، جی پی مورگان نامگذاری شده است.

 سنگ مورگانیت

سنگ کونزیت

 Kunzite دارای تناژهای بنفش زرق و برق دار تا صورتی است که  در هر قطعه جواهرات ظاهر می شود اما چیزی که می دانیم این است که این سنگ قیمتی بومی کالیفرنیا گرما و انرژی مثبت لازم برای چاشنی بخشیدن به یک لباس را دارد.

بیشتر بخوانید: جواهرات سنگ های قیمتی و معانی آنها

سنگ کونزیت

 سنگ رزکوارتز

بر خلاف دو سنگ قیمتی قبلی، کوارتز رز یک سنگ صورتی مات با طعم جنوب غربی است.  پوشیدن جواهرات رز کوارتز نه تنها یک نماد سبک ملایم و ظریف است که در ظاهر شما گنجانده می شود، بلکه در کنار سنگ های مات جسورتر مانند فیروزه و کارنلین شگفت انگیز به نظر می رسد. 

 سنگ رزکوارتز

 جواهرات صورتی را باچه رنگ هایی ترکیب کنیم؟

با زیورآلات صورتی  رنگ های مختلفی را ست کنیدبرای مثال...

1)جواهرات صورتی رابارنگ های تیره ترکیب کنید

 رنگ‌های آبی یاقوت کبود و سبز زمردی را با جواهرات صورتی ترکیب کنید. رنگ های تیره جواهرات عناصر پر انرژی جواهرات صورتی را برجسته می کند. مخصوصاً با جواهرات طلای زرد، این ترکیب زیبا از پیچیدگی اجتناب‌ناپذیری برخوردار است.

1)جواهرات صورتی رابارنگ های تیره ترکیب کنید.

2) جواهرات صورتی مرجانی را با رنگ های نارنجی یا زرد استوایی انتخاب کنید

با پالت رنگی مرجانی صورتی، نارنجی و زرد، روشن و درخشان باشید. رنگ‌های مرجانی‌تان را در فضایی نقره‌ای بپوشید تا حالتی کاملاً جنوب غربی داشته باشید که کمی تضاد را از ترکیب رنگ‌های روشن به‌وجود می‌آورد.

مطالعه بیشتر: تاریخچه جواهرات ثابت می کند که مد طلا و جواهر یک هنر است

جواهرات صورتی مرجانی را با رنگ های نارنجی یا زرد استوایی انتخاب کنید.

3) جواهرات صورتی را، در کنار لباس های ملایم زرد و سفید بپوشید.

وقتی جواهرات صورتی را با رنگ‌های سفید و زرد ملایم ست می کنید، می‌توانید هر روزخودرا مانند یک شاهزاده خانم احساس کنید. این سه رنگ وقتی با هم ترکیب می شوند  یک لباس جادویی ایجاد می کنند. 

3) جواهرات صورتی را، در کنار لباس های ملایم زرد و سفید بپوشید

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00