بازار طلا مد و برندشناسی مجموعه جواهرات فرانسوی Maison FRED
مجموعه جواهرات فرانسوی Maison FRED

فهرست مطالب

چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/16 - 12:26 0 نظر

 جواهرات معاصر Maison FRED  ظرافت و صنایع دستی فرانسوی را به تصویر می کشد.
 

این مجموعه که توسط فرد ساموئل در سال 1936 در پاریس تأسیس شد، مجموعه‌ای از قطعات نفیس و جاودانه را ارائه می‌کند که به راحتی درهرمناسبتی استفاده می شوند.فرد ساموئل ، الگوها، سنگ ها و رنگ های مختلف را با هم ترکیب می کند تا مجموعه هایی را ایجاد کند که مطابق با سبک همه باشد. 

 سه مورد از مجموعه جواهرات  FRED

Force 10

 این مجموعه شامل یک دستبند الماس مشکی پیچیده با سگک پهن طلای سفید کلاسیک، یک اکسسوری قدرتمند و جسور است که می‌توان آن را روزانه یا برای هر مراسمی پوشید.

Force 10

این قطعه در سنگ های رنگی مختلف مانند الماس سفید، یاقوت، یاقوت کبود و توپاز عرضه می شود.

Pretty Woman

نام این مجموعه که در فیلم نمادین 1990 نشان داده شده است، برگرفته از یکی از محبوب ترین فیلم های جولیا رابرتز است.  بنابراین آن را Pretty Woman نامگذاری کردند. نمادی از عشق تفسیر شده است.

Pretty Woman

این مجموعه شامل قطعات جاودانه ای است که لمسی مدرن با عناصر میراث فرانسوی ارائه می دهد. گردنبند "جسور" یکی از جواهرات مورد علاقه ما است، از 554 الماس و 8 یاقوت تشکیل شده است .این خلاقیت زیبا امکان جدا کردن رشته الماس را ارائه می دهد که می تواند به عنوان گوشواره، سنجاق یا خود گردنبند، به طور چند منظوره استفاده شود.

بیشتر بخوانید: انتخاب جواهرات نقره و طلا براساس رنگ پوست

Chance Infinie 

مجموعه Chance Infinie شامل یک نماد محبوب جهانی است که نشان دهنده شانس، اشتیاق، سرنوشت، همراه با الماس و طلا است تا آن را شیک کند. نماد "8" همچنین قصه ای  برای تاریخ تولد بنیانگذار فرد ساموئل است وهرقطعه معنای خاصی دارد.از آویزهای ساده و در عین حال شیک گرفته تا حلقه‌های ظریف و شیک، Chance Infinie هدیه‌ای عالی برای همه افراد خاص زندگی شما (از جمله خودتان) است.

Chance Infinie 

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00