بازار طلا مد و برندشناسی مجموعه جواهرات جدید Magnifica بولگاری
مجموعه جواهرات جدید Magnifica بولگاری
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/20 - 15:01 0 نظر

بولگاری با Magnifica یک شادی را به ارمغان می آورد.

مائورو دی روبرتو، رئیس بخش جواهرات بولگاری می گوید که این مجموعه سرودی برای شادی است. "هدف این برند شاد کردن مردم است. او توضیح می‌دهد که وقتی محصولی را می خریدباید به شما شادی بدهد، باید کاملاً مطابق با سبک زندگی شما باشد.» "شما باید بتوانید خود را با آن ببینید زیرا شخصیت شما را منعکس می کند، و قطعات Magnifica واقعا رویایی هستند.مجموعه جواهرات و ساعت های لوکس جدید Magnifica بولگاری یک نامه ای عاشقانه ، جسورانه و مهمتر از همه زیبا است. کلکسیون جدید Magnifica بولگاری متشکل از 350 جواهر و ساعت خیره‌کننده،  که مظهر مطلق است.

معرفی جواهرات  Magnifica بولگاری

انگشتر روبی یاقوت

نگین‌های غول‌پیکر با رنگ‌های پررنگ موضوع اصلی است.که نشان دهنده قدرت یک زن هستند.

ساعت Ruby Metamorphosis

گران‌ترین ساعتی است که بولگاری تا به حال تولید کرده است. ساخت این قطعه بی نظیر از پلاتین 1650 ساعت طول کشید. صفحه ظریف با روکشی که قسمت مرکزی ساعت را در خود جای داده است: یک یاقوت موزامبیک 6.3 قیراط برش کوسن عتیقه پنهان شده است. این انحطاط با 48 یاقوت دیگر ادامه می‌یابد.

 

گردنبند ملکه مدیترانه ای

الماس بیضی شکل که وزن آن در مجموع 500 قیراط وزن دارد و گردنبند ملکه مدیترانه را نگه می دارد، قطعه ای که ساخت آن 2400 ساعت طول کشید. 

گردنبند توری فیورور

انگشتر گرانبهای، POA،

دستبند Paraiba Echoes، 

وجه اشتراک تمام ساعت‌های جدید و جواهرات؟

این زیبایی جسورانه آنهاست، این مجموعه برای افراد ضعیف نیست،تعداد بسیار زیاد سنگ ها در هر قطعه و اندازه بزرگ قطعات مرکزی قرار گرفته اند.

 Magnifica مجموعه‌ای است که نمایش خیره‌کننده‌ای از اسراف است، اما مجموعه‌ای است که آزادی سرشار از شادی را به زندگی ما بازمی‌گرداند.

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00