بازار طلا دانستنیها معرفی محبوب ترین انواع مروارید
 معرفی محبوب ترین انواع مروارید
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/23 - 11:37 0 نظر

زیبایی طبیعی مرواریدها برای قرن ها مورد تحسین قرار گرفته است و به نظر نمی رسد که این روند به این زودی ها از بین برود! برای مدت طولانی، نادر بودن و طبیعت درخشان مرواریدها، آنها را برای خانواده سلطنتی و ثروتمندان فوق العاده حفظ می کرد. 
 

در 100 سال گذشته، ظهور مرواریدهای پرورشی به همه این شانس را داده است که این سنگ قیمتی دوست داشتنی را داشته باشند. متولدین ماه ژوئن می توانند مروارید را به عنوان سنگ تولد خود معرفی کنند، اما زیبایی کلاسیک مرواریدها برای پوشیدن همه در دسترس است.

انواع مروارید

هیچ دو مرواریدی شبیه هم نیستند ! 

رنگین کمان معروف مروارید از ماده ای به نام ناکر ناشی می شود که در نرم تنان ایجاد می شود. رنگ مروارید می تواند به چندین ویژگی بستگی داشته باشد: نوع نرم تنی که مروارید را ایجاد کرده است، و همچنین ضخامت لایه های مروارید و اطراف مروارید.

در اینجا برخی از محبوب ترین انواع مروارید را معرفی می کنیم

مروارید آب شیرین

مرواریدهای پرورشی در آب شیرین دارای طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی دوست داشتنی هستند.از یاسی تا کرم، از طلایی تا سایه های تقریبا نقره ای.آنها در اشکال مختلف نیز یافت می شوند. شکل‌های غیرمعمول «مروارید باروک» نامیده می‌شوند و به دلیل جذابیت منحصربه‌فردشان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: 10 حقیقت شگفت انگیز در مورد مرواریدهای آب شیرین

مروارید آب شیرین

مروارید دریای جنوبی

مرواریدهای دریای جنوبی توسط Pinctada maxima ساخته می‌شوند، این صدف‌ها برخی از بزرگترین مرواریدها را با قطری بین 8 تا 20 میلی‌متر می‌سازند.این صدف ها هر بار فقط یک مروارید درخشان تولید می کنند! مرواریدهای دریای جنوبی که معمولاً در استرالیا و اندونزی یافت می‌شوند دارای ته رنگ‌های صورتی، آبی یا سبز هستند. 

مروارید تاهیتی

مرواریدهای تاهیتی توسط Pinctada margaritifera ساخته می‌شوند و این مرواریدهای باشکوه کره‌هایی تیره با رنگین‌کمان‌های رنگی هستند که مانند امواج ملایم در سراسر سطح حرکت می‌کنند.برخی از مرواریدهای تاهیتی دارای پس‌زمینه سبزبا زرد گرم وبرخی ازآن ها به رنگ های صورتی تابنفش معروف هستند.مرواریدهای تاهیتی ساده اما شیک، در هر لباسی زیبا ظاهر می‌شوند.

مطالعه بیشتر: چگونه می‌توان از زرد شدن مروارید اصل جلوگیری کرد؟

مروارید تاهیتی

به عنوان یک قاعده کلی، زیبایی کم رنگ جواهرات ساده برای محل کار واستفاده روزانه بهترین است. اگر در مکانی سنتی کار می کنید، یک گردنبند مروارید سفید کلاسیک و گوشواره های میخی همیشه انتخاب مطمئنی هستند. در محیط‌های کاری مدرن‌تر ، مرواریدهای رنگی، آویز مروارید یا جواهرات متالیک، همگی انتخاب مناسبی برای شماست.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00