قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

معرفی برند FRED
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/10/12 - 13:42 0 نظر

در این مقاله شما را با برند فرد “fred” از برندهای مطرح و موفق طلا و جواهر در پاریس آشنا می کنیم.

سرنوشت برخی از مردم پر از ستاره است، اما این الماس ها، مرواریدها و سنگ های رنگارنگ بودند که سرنوشت فرد ساموئل را رقم زدند. او در سال 1908 در آرژانتین در خانواده‌ای که با چنین سنگ‌های قیمتی کار می‌کردند به دنیا آمد و به مرواریدهای پرورشی علاقه داشت و به عنوان یک متخصص برجسته در این زمینه شناخته شد. او با بهترین نمونه‌ها کار می‌کرد، به‌ویژه نمونه‌هایی با رنگ صورتی مایل به کرم که اکنون با نام «FRED-colored» شناخته می‌شود. از اوایل دهه 1950، زمانی که پادشاه و ملکه نپال جواهراتی را به او سفارش دادند که با ساری های دربار مطابقت داشته باشد، سنگ های رنگارنگ خلاقیت او را برانگیخت. او با الهام گرفتن از ابریشم‌های درخشان و درخشان، رنگ‌های آن‌ها را با پالت تقریباً نامتناهی از یاقوت کبود یا الماس منعکس کرد.

این اشتیاق با جستجوی نور خورشید که دوران کودکی او را در آرژانتین روشن کرده بود، همراه شد. هر دو تأثیر به کار او شکل دادند، دومی یک لایت موتیف را تشکیل داد و تقریباً به موزه او تبدیل شد.

سرنوشت برخی از مردم پر از ستاره است

به این منبع الهام بی پایان، او عشق خود به دریا را اضافه کرد که قدرت و شکوه آن باعث ایجاد چندین فصل مشهور در تاریخ مزون شد.

حساسیت زیبایی شناسی طبیعی فرد ساموئل، همراه با دیدگاه افراطی او به جواهرات به عنوان بخشی از زندگی روزمره، به ویژه برای زنان، او را قادر ساخت تا برندی را به همان اندازه که متمایز است، بی انتها بسازد. او که در سال 1936 خود را به عنوان یک جواهرساز خلاق معاصر توصیف کرد، ادعای مدرنیته را بر اساس جواهرات برجسته، قطعاتی با خطوط گرد و انحنا داشت.
از سال 1996 تا 2012، FRED به طراح و خالق یان سیکارد، رئیس استودیوی خلقت، تصور بسیاری از تحقق جواهرات و جواهرات عالی را سپرد.

امروزه، Maison FRED عشق بی چون و چرای بنیانگذار خود به نور و رنگ را با خلاقیت های الهام گرفته از خورشید ارج می نهد و تسلط خود را در شخصی سازی و تطبیق پذیری کامل مجموعه های خود نشان می دهد.

حساسیت زیبایی شناسی طبیعی فرد ساموئل

امروزی. جواهر فروش. ایجاد کننده. در سه کلمه، فرد ساموئل جوهر Maison FRED را در توصیف خود در سال 1936 گنجانده است. جواهرات او با شادی مداوم و خلاقیت جسورانه ای که کدهای جواهرات سنتی را تغییر می دهد، به امضای یک زرق و برق جدید غیررسمی و درخشان تبدیل شده است. ظرافت فلسفه بنیانگذار همچنان این است که قلب Maison FRED امروز، الهام بخش هر یک از مجموعه های آن است. طراحی مشخصاً متمایز آنها ترکیبی از برتری جواهرات سازی عالی، ظرافت بدیع و تطبیق پذیری برای بیان شخصیت هر فرد است. یک روح شاد، آزاد و جسور، هر خلقت را به جشن شادی تبدیل می کند و لحظات به یاد ماندنی زندگی را چه بزرگ و چه کوچک روشن می کند.

امروزی. جواهر فروش. ایجاد کننده. در سه کلمه، فرد ساموئل جوهر Maison FRED را در توصیف خود

دستبند Force 10 که شور و اشتیاق مشترک فرد ساموئل و خانواده اش برای دریا و قایقرانی را در بر می گیرد، یکی از مهره های Maison است.

دستبند فورس 10 که به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد خود آماده است، در مدل های بی شماری پوشیده می شود که با هر روز و هر حالتی مطابقت دارد. این دستبند هم جاودانه و هم معاصر با تطبیق پذیری قابل تعویض و زیبایی شناسی ترکیبی جنسیتی، شخصیت هر فرد را در بر می گیرد. FRED با هماهنگی جسورانه ملاقات غیرمنتظره یک کابل قایقرانی فولادی بافته شده با یک سگک طلا - دو ماده ای که زمانی متضاد به نظر می رسیدند - تاریخ جواهرات را مشخص کرد. این دستبند با چشم انداز آوانگارد پویا خود مجموعه ای کامل از قطعات در عین حال آرام و مترادف با جواهرات چشمگیر را به وجود آورده است. خلاقیت جسورانه اصلی با تطبیق پذیری بالا رفته است و با انرژی رنگارنگ شادی آور افزایش یافته است.

بیش از جواهرات به نمادی از شجاعت، پشتکار و اعتماد به نفس تبدیل شده است.

دستبند Force 10 که شور و اشتیاق مشترک فرد ساموئل

افزایش پیشنهاد فراتر از دستبند نمادین Force 10 فرد، که در سال 1966 عرضه شد، نیز بخشی از این استراتژی است. قیمت متوسط جواهرات فرد 2500 یورو است، همچنین قیمت متوسط یک دستبند فورس 10 است که در انواع مختلف موجود است. او اذعان می کند که نیروی 10 بخش مهمی از تجارت را نشان می دهد. در سال‌های آینده، نیروی 10 همچنان ستون شماره ما خواهد بود، اما دو [خط] دیگر رشد خواهند کرد.»

افزایش پیشنهاد فراتر از دستبند نمادین Force 10 فرد، که در سال 1966 عرضه شد

پس از اضافه شدن Chance Infinie در سال 2016، فرد در ژانویه امسال سومین مجموعه خود را با نام Pretty Woman عرضه کرد. این الهام گرفته شده از گردنبند ساخته شده توسط فرد از یاقوت و قلب الماس است که توسط جولیا رابرتز در فیلم موفق سال 1990 به همین نام پوشیده شده است. مجموعه جدید شامل یک قطعه ستاره – یک گردنبند 280000 یورویی است. لئونگ می‌گوید: «این مجموعه Pretty Woman به ما کمک می‌کند به سنت طلا و جواهر برگردیم.

پس از اضافه شدن Chance Infinie در سال 2016،

چگونه برند جواهرات LVMH FRED چین را فتح کرد

اولین برند جواهرات متعلق به LVMH، FRED، سال شگفت انگیزی خوبی در چین داشت. جینگ دیلی برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیرعامل خود چارلز لئونگ صحبت کرد.

چین برای مدت طولانی نقطه درخشانی برای FRED بوده است و شاهد افزایش قابل توجهی در فروش در بازارهای فرانسه، ایتالیا و کره بوده است.

در سال 2020، چین تقریباً 25 درصد از فروش جهانی FRED را به خود اختصاص داد و گسترش آن بسیار سریع بوده است.

FRED یکی از اولین Maisons متعلق به LVMH است که یک فروشگاه پرچمدار در Tmall راه اندازی کرده است. این سایت به عنوان یک سایت خرید آنلاین قدرتمند، اما همچنین یک پلت فرم اطلاعاتی پر جنب و جوش است که به مخاطبان جوان زیادی در چین می رسد.

مجموعه فوق‌العاده‌ای از برندهای قدرتمند جواهرات تحت نظارت LVMH وجود دارد که با Bvlgari، Tiffany & Co.، و Chaumet شروع می‌شود. اما همه اینها پس از FRED بخشی از LVMH شد - اولین برند جواهراتی که گروه لوکس فرانسوی زمانی که کل سهام این برند را در سال 1996 تصاحب کرد خریداری کرد. در اوج بود

چگونه برند جواهرات LVMH FRED چین را فتح کرد

رازهای عملکرد عالی این برند در چین در بحبوحه همه گیری چه بود؟

سال گذشته تمرکز ما به شدت بر روی چین بود و بیشتر سرمایه گذاری های بازاریابی خود را در پلتفرم های دیجیتال و رسانه های اجتماعی در چین انجام دادیم. اینها با راه اندازی فروشگاه پرچمدار ما در Tmall Luxury Pavilion و یک فروشگاه WeChat در آوریل 2020 همراه بود، زیرا کشور در حال گذراندن تاریک ترین زمان خود بود. این استراتژی به ما امکان داد تا از طریق هنرمندان «دوستان برند» که ارزش‌های مشابهی با FRED دارند، به پایگاه هدف بزرگ‌تری برسیم. خطوط ما همچنین با برخی از نوآوری های رنگارنگ و آسان برای پوشیدن، از جمله سگک مخصوص Force 10، که به طور انحصاری به صورت آنلاین فروخته می شد تا برای انجمن المپیک ویژه چین به فروش می رسید، انرژی گرفت. یک کمپین تبلیغاتی جدید به نام "شادی را زندگی کن" نیز اندکی قبل از تابستان راه اندازی شد تا متمایز بودن FRED را در میان دیگر خانه های جواهرات تقویت کند.

ما همچنین توانسته‌ایم به سرعت در شهرهای مختلف گسترش پیدا کنیم، به لطف ابتکار خود در افتتاح مستقیم فروشگاه‌ها در سال گذشته در شهرهایی مانند هانگژو، شن یانگ و چینگدائو. درست قبل از شروع سال نوی چینی 2021، ما سومین بوتیک خود را در پکن در قالب یک فروشگاه کاملاً جدید افتتاح کردیم که به عنوان فروشگاه پرچمدار ملی ما و دارای منطقه ویژه ای که به جواهرات مردانه اختصاص داده شده است. در حالی که بسیاری از برندهای لوکس تحت تأثیر این همه گیری قرار گرفتند، چین نقطه درخشانی برای FRED باقی ماند و ما حتی در سال 2020 در مقایسه با 2019 شروع مثبتی داشتیم - یک شاهکار استثنایی برای این بخش.

رازهای عملکرد عالی این برند در چین در بحبوحه همه گیری چه بود؟

در این عصر تجارت الکترونیک، آیا فروشگاه های آجر و ملات به طور کامل جایگزین می شوند؟

اگرچه راحتی خرید الکترونیکی به یک روند موفقیت آمیز تبدیل شده است، به ویژه در چین به دلیل پلتفرم های تجارت الکترونیکی پیچیده و سیستم های پرداخت آن، ما باور نداریم که تجارت الکترونیک هرگز بتواند به طور کامل جایگزین فروشگاه های آجری شود. ما مفتخریم که فروشگاه‌های ما به خاطر محیط‌های فراگیر و جذابشان مورد ستایش قرار می‌گیرند.

در این عصر تجارت الکترونیک، آیا فروشگاه های آجر و ملات به طور کامل جایگزین می شوند

تأییدیه افراد مشهور برای FRED Paris چقدر برای مشتریان جوان در چین و فراتر از آن مهم است؟

بنیانگذار ما، فرد ساموئل، در طول زندگی خود دوست داشت با ستاره ها و هنرمندان سینما، از جمله پابلو پیکاسو و گریس کلی، دوست شود. آنها به افزایش آگاهی و مطلوبیت برند در سراسر جهان کمک کردند. امروزه ستارگانی مانند یانگ می، فان چنگ چنگ، اولیویا وانگ، اورفیلا وو و الویس هان به مشتریانی بیش از مشتریان تبدیل شده اند. آنها اکنون "دوستان برند" هستند. ما همچنین دوست داریم با ورزشکارانی که ارزش‌های مشترکی با FRED دارند، متحد شویم. موج سواران، بوکسورها، فوتبالیست ها، تنیس بازان، و دارنده مدال المپیک سابق در رشته ژیمناستیک، لی شیائوپنگ، همگی دستبندهای فورس 10 را دارند و می پوشند. و در کنار لی، FRED برای افزایش آگاهی عمومی و بودجه برای ورزشکاران دارای مشکلات ذهنی در چین تلاش می کند.

تأییدیه افراد مشهور برای FRED Paris چقدر برای مشتریان جوان در چین و فراتر از آن مهم است

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00