بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز شوک شبانه اروپا به بازار ارز و سکه ایران /پیش بینی قیمت سکه امروز
شوک شبانه اروپا به بازار ارز و سکه ایران /پیش بینی قیمت سکه امروز
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/10/29 - 12:09 7 نظر

گلدمگ: دیشب پارلمان اروپا شمشیر را علیه سپاه از رو بست و نمایندگان با اکثریت قاطع به متمم طرح تروریستی نامیدن سپاه پاسدران رأی دادند.

به گزارش سایت بازار طلا، قیمت سکه امامی‌در روزهای اخیر تحت تاثیر دو محرک صعودی بر مدار افزایش قرار گرفته است. اولین محرک دلار  و دومین محرک قیمت جهانی طلا. 

قیمت هر قطعه سکه امامی در بازار روز چهارشنبه با حدود 550 هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز سه‌شنبه به رقم 22 میلیون و 600هزار تومان رسید. نرخ حباب این قطعه طلای گرانبها نیز در روز گذشته 3 میلیون و 600 هزار تومان ثبت شد.

پرواز قیمت دلار با سوخت اروپا!

قیمت دلار این روزها با سوخت اروپایی به پرواز درآمده است.در روزهای اخیر یک خبر سیاسی در بازار ارز تهران داغ شده است. آن طور که رسانه ها گزارش دادند امروز (پنجشنبه 29 دی) پارلمان اروپا قطعنامه جدیدی را علیه ایران به رای می‌گذارد.

 پارلمان اروپا شمشیر را علیه سپاه از رو بست

دیشب پارلمان اروپا شمشیر را علیه سپاه از رو بست و نمایندگان با اکثریت قاطع به متمم طرح تروریستی نامیدن سپاه پاسدران رأی دادند.

شوک شبانه اروپا به قیمت دلار 

برخی از بازیگران ارزی دیشب مدعی بودند نرخ دلار در واکنش به این خبر به سمت بالا پیشروی کرد.فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که امروز نرخ دلار صعودی شود این امر ممکن است موجب تقویت قدرت سکه بازان افزایشی شود.  

سکه بازان به آینده طلا خوشبین هستند

بخشی از فعالان نیز باور دارند که معامله‌گران سکه نسبت به آینده اونس طلا خوشبین هستند. از نگاه آن ها در بازارهای جهانی امید به شکست مرز 2 هزار دلاری طلا تقویت شده است و همین موضوع فضای بازار داخلی را نیز تا حدی تحت تاثیر قرار داده است.  

منبع : اقتصادنیوز

نظرات

captcha
آتنا
۱۴۰۱/۱۱/۰۵۰۰
پاسخخدا بداد جوونا برسه
ناشناس
۱۴۰۱/۱۱/۰۴۰۰
پاسخخدا لعنت کنه باعثشو بفکر کسای باشید که سکه میدن خودشون مستاجر هستن و دوتا بچه زیر دستشون مونده بقران برای شوهر من که قبلا زن طلاق داده الانم دوتا بچه یه زن زیر دستشه خودشم مستاجر کار گرساده هست سالی یه دونه هم سکه میده به زن سابقش نفسی نمونده براش
ناشناس
۱۴۰۱/۱۱/۰۳۰۰
پاسخسپاس از زحمت های بی دریغ و فراوانتان زرشک
ناشناس
۱۴۰۱/۱۱/۰۲۰۰
پاسخمردم بدبخت فلج گردید با این قیمتها برای کسی ک کارگر حقوق نداره بیمه نداره مستاجره با پول ایرانه میگذرونه بدبخت شده بدجور خدا از باعث بانیش نگذره جونا مجرد موندن بدبخت شدن سن ازدواج بالا رفته این همه بیکاری با این همه گرانی خدا بدادمون برسه
ناشناس
۱۴۰۱/۱۱/۰۱۰۰
پاسخخیر ببنیدبا این قیمت ها
فریدون سرخه نژاد
۱۴۰۱/۱۱/۰۱۰۰
پاسخبسیار عالی موفق باشید
فریدون سرخه نژاد
۱۴۰۱/۱۱/۰۱۰۰
پاسخبسیار عالی تشکر اززحمات شما

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00