قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها 5 ترند بزرگ جواهرات طلا و الماس که در سال 2023 باید بدانید
5 ترند بزرگ جواهرات طلا و الماس که در سال 2023 باید بدانید
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/02 - 09:23 0 نظر

انتخاب جواهرات مانند هنر، انتخابی بسیار ذهنی است. همه در مورد اینکه چه چیزی زیبا، شیک یا مناسب تلقی می شود با یکدیگر هم عقیده نیستند، اما این لذت فردی با حس سبک و سلیقه شماست. این که آیا دوست دارید به آنچه در دنیای جواهرات مرسوم است پایبند باشید یا نه، یک چیز مسلم است.

 

گرایش ها حداقل بر سبک جواهراتی تأثیر می گذارند که اکثر مردم در هر زمان خاص آن را جذاب می دانند. بنابراین ما فکر می کنیم ارزش دارد که آنها را زیر نظر داشته باشیم و در عین حال به هویت منحصر به فرد خود و حس سبک خود نیز توجه کنیم. ما طرفدار این نیستیم که برده مد باشیم، اما وقتی نوبت به کمد لباس و مجموعه جواهرات شما می رسد، گرفتن ایده های جدید و الهام گرفتن همیشه ایده خوبی است.

جواهراتی که در سال 2023 ترند شدند

1.  جواهرات مهره دار

جواهرات مهره‌دار از دهه 1990محبوب شدند و در ایالات متحده به عنوان جواهرات "کمپ تابستانی" شناخته می شود. مهره ها  راهی عالی برای اضافه کردن رنگ به مجموعه جواهرات شما هستند. جواهرات مهره‌دار شامل گردنبند، دستبند و گوشواره مهره‌دار است. برای زمستان می‌توانید گردنبندهای مهره‌دار کوتاه را با لباس‌هایی با یقه‌های بلندتر بپوشید.

جواهرات مهره دار

2. گردنبندهای آویزی بزرگ 

گردنبندهای آویزی بزرگ، جسورانه و زیبا برای زنان در مورد روند جواهرات دهه 1970 مورد علاقه بود. آویزهای بزرگ‌تر برای پوشیدن در زمستان عالی هستند، زیرا تضاد زیبایی با لباس‌های گرم‌تر دارند. یا آن‌ها را بلند روی لباس‌هایتان بپوشید یا برای یقه‌های بلندتر به سراغ چوکرهای کوتاه‌تر با آویز بروید.

خرید آنلاین گردنبند طلا

گردنبندهای آویزی بزرگ 

3. جواهرات مروارید

آیا مروارید از مد افتاده است؟ جواب کوتاه، نه . مرواریدها برای همیشه به مجموعه جواهرات شما اضافه می شوند، مرواریدها به‌طور گسترده‌ای در حال ترند هستند، که هر دو سبک سرد و کلاسیک را با هم ترکیب می‌کنند، همراه با بسیاری از پیچش‌های معاصر در جواهرات مروارید قدیمی. می‌توانید انتظار داشته باشید که گوشواره‌های مروارید، حلقه‌های مرواریدی، گردن‌بندهای مروارید، طلسم‌ها و موارد دیگر را ببینید. برای کمد لباس زمستانی شما، مرواریدها می توانند کمی سبکی و درخشندگی به لباس های کسل کننده اضافه کنند. آنها به زیبایی با پارچه های پشمی و سایر الیاف گرم کننده جفت می شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی محبوب ترین انواع مروارید

 جواهرات مروارید

5. گوشواره statement

اگر طرفدار پوشیدن چندین عنصر جواهرات در یک زمان نیستید، این ترند را دوست خواهید داشت. گوشواره استیانتیت به شکل اعداد حاشیه ای، زنجیره ای یا بلند و آویزان اند.گوشواره‌های بزرگ، جسور و غیرمعمول اغلب بدون گردن‌بند استفاده می‌شوند، به این معنی که در زمستان زمانی که یقه‌ها و روسری‌های بلندتری می‌پوشید، به زیبایی کار می‌کنند. گوشواره های پررنگ نیز چشم ها را به سمت صورت شما می کشاند، بنابراین برای زمانی که واقعاً می خواهید کسی به شما توجه کند عالی هستند.

خرید آنلاین گوشواره طلا

 جواهرات مروارید

6. جواهرات لایه ای

روند دیگری که این بار از اوایل دهه 2000 به ما بازگشته است، لایه بندی گردنبند است، به خصوص با گردنبندهای بلندتر. امسال، این گردنبندها در سمت شیکتر قرار دارند . برخی از سبک های محبوب گردنبند شامل قطعات طلسم بلند یا گردنبندهای لاری، نقره یا حتی فلزات مخلوط می شوند.بخش مهم این است که اگر شما عاشق لایه‌بندی جواهرات هستید، می‌توان این گردنبندهای شیک را به راحتی با سایر جواهرات مانند گوشواره، دستبند یا حلقه‌های روی هم ست کرد. 

6. جواهرات لایه ای

7. ترکیب فلزات گرانبها

فلزات گرانبها به دلیل کیفیت، رنگ و ماندگاری جواهراتی که باید روی آنها سرمایه گذاری کنند، برای همیشه ارزشمند هستند. البته امسال تفاوتی با هم ندارد، اما شما باید احساس راحتی بیشتری با مخلوط کردن فلزات مختلف داشته باشید تا اینکه فقط به یکی بچسبید. این روند مدتی است که در حال افزایش است و ما قطعاً طرفدار آن هستیم. مردم اغلب به این فکر کرده اند که آیا باید جواهرات طلا بپوشند یا نقره. چرا هر دو را نداشته باشیم؟ مخلوط کردن فلزات یک راه عالی برای اضافه کردن تنوع رنگ و علاقه به کمد لباس شما است.شما می توانید جواهراتی را انتخاب کنید که دارای فلزات گرانبها مختلف در یک قطعه هستند یا می توانید جواهرات نقره، جواهرات طلا و جواهرات رزگلد را با هم ترکیب کنید. 

مهم نیست که چه جواهرات زمستانی توجه شما را جلب می کند، همیشه یک انتخاب شخصی است. در نهایت، این به این بستگی دارد که چه چیزی رابیشتراستفاده می کنید. 

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید اینترنتی طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00