بازار طلا دانستنیها پرطرفدارترین مدل های کلاسیک طلا برای سال 2023
پرطرفدارترین مدل های کلاسیک طلا برای سال 2023
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/04 - 14:34 0 نظر

طلا هرگز از مد نمی افتد، اما هر سال روندها و مدهای جدید جواهرات را برای هیجان زده شدن به ارمغان می آورد. 2023 نوید بسیاری از این موارد را می دهد. در این مطلب با برخی از زیورآلات کلاسیک که در سال جدید ترند هستند آشنا می شوید.

جواهراتی که امسال ترند هستند

گوشواره های شانه ای

یک گوشواره طلا می‌تواند جذابیت زیادی به ظاهر بیافزاید. در سالی که گذشت گوشواره‌های آویزان بسیاری را دیده‌ایم که زینت بخش بسیاری از لباس ها بودند. طلا گزینه های فوق العاده ای برای گوشواره های بلند و ظریف، از زنجیر منگوله گرفته تا قطره های پلکانی با الماس فراهم می کند، که برای زرق و برق عصرانه یا ظاهری زیبا مناسب است.

خرید آنلاین گوشواره طلا

گوشواره های شانه ای

دستبند و النگو ضخیم

 تزئین مچ دست در سال 2023 بسیار ضروری است. شما می توانید یک یا دو دستبند درشت مانند یک دستبند طلای سنگین یا النگو طلا و یا مجموعه‌ای از دستبندهای کوچک و متوسط را با هم ترکیب کرده و هماهنگ کنید. ترکیب رنگ‌های طلای زرد با رزگلد و یا سفید به این معنی است که می‌توانید ظاهر شخصی خود را متناسب با هر موقعیتی ایجاد کنید و هر زمان که دوست داشتید آن را تغییر دهید تا استایلی جدید بسازید.

خرید آنلاین دستبند طلا

دستبند و النگو ضخیم

حلقه های statement

یک انگشتر فوق‌العاده می‌تواند بهترین گزینه برای جذابیت بیشتر شما در مهمانی ها باشد. همچنین می‌تواند درخشش را به زندگی روزمره شما اضافه کند. شما می‌توانید با یک حلقه طلایی که دارای سنگ‌های قیمتی به رنگ آبی یا سبز است، زیبایی ظاهر خود را دو چندان کنید.

خرید آنلاین انگشتر طلا

حلقه های بیانیه

جواهرات قلبی

به نظر می رسد سال 2023 سال جواهرات قلبی باشد و این جواهرات کلاسیک بیشتر و بیشتر در دنیای مد ظاهر می شود. جواهرات قلبی شکل می توانند افزودنی زیبا برای ظاهر روزمره شما باشند. شکل‌های قلب وقتی با الماس‌های درخشان یا طلای ساده ترکیب می‌شوند بسیار خیره‌کننده هستند و طرح‌های بسیار زیبایی را ایجاد می کنند.

جواهرات قلبی

گردنبندهای زنجیره ای درشت

یک زنجیر طلای درشت همیشه ظاهری خیره کننده را به وجود می آورد و این سبک جواهرات در سال 2023 بسیار پرطرفدار هستند. بسیاری از کت‌واک‌های مد اخیراً مدل‌هایی را با گردن‌بندهای زنجیره‌ای سنگین نشان داده‌اند و ما مطمئن هستیم که این یک روند بزرگ جواهرات در سال آینده خواهد بود.

خرید آنلاین گردنبند طلا

گردنبندهای زنجیره ای درشت

جواهرات ستاره ای

دومین سبک زیورآلات مبتنی بر شکل، جواهرات ستاره ای می باشند که به نظر می رسد یک سبک محبوب برای سال 2023 باشد. مانند جواهرات قلبی، این شکل طلا نیز می تواند برای بسیاری از قطعات مختلف، از گوشواره حلقه ای گرفته تا حلقه های نگین دار استفاده شود.
یک گردنبند طلا ساده به شکل ستاره، هر ظاهری را جذاب می کند، در حالی که یک النگو طلایی یکدست با الگوی ستاره ای زیبا نیز می تواند دنیایی از ظرافت را به ظاهر شما اضافه کند.

جواهرات ستاره ای

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00