قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها خواص درمانی بی نظیر سنگ ها
خواص درمانی بی نظیر سنگ ها
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/10 - 12:40 0 نظر

در این مطلب هر آنچه باید در مورد لیتوتراپی بدانید گردآوری شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

قدرت سنگ ها به چه معناست؟

 سنگ موجودی معدنی با ساختار فیزیکی و پرانرژی است. انسان و سنگ هر دو حامل انرژی هستند. بنابراین، همه موجودات با یکدیگر تعامل دارند. اصل لیتوتراپی تجلی چگونگی طنین انداز شدن انرژی سنگ در زندگی و نفوذ آن در وجود ما است. این بدان معنی است که از یک طرف انرژی هایی را که به آن منتقل می شود و به ما کمک می کند، جذب می کند همچنینبه ما اعتماد به نفس، عشق و نشاط می بخشد.

چگونه از سنگ ها استفاده کنیم؟

سنگ ها از یک طرف در جواهرات و از طرف دیگر در کریستال ها که می توانید آنها را در خانه یا نزدیک خود نگه دارید استفاده می شوند. هر دوی آنها باید به طور مرتب تمیز شوند. سنگ ها باید اندازه متوسطی داشته باشند که بتوانید همیشه آن ها را در جیب یا کیف خود نگه دارید.

 

چگونه از سنگ های خود مراقبت کنیم؟

تماس با سنگ باعث شارژ انرژی آن می شود. پس لازم است انرژی آن را با دود مریم گلی، بخور یا پالوسانتو و با عبور دادن سنگ ها از میان دود تخلیه کرد. شما همچنین می توانید سنگ های خود را با آب رودخانه یا چشمه یا حتی آب جاری تمیز کنید. مراقب باشید، زیرا برخی از سنگ ها آب را دوست ندارند. روش صحیح قرار دادن آنها در زمین است زیرا خاک انرژی خورشید را جذب می کند. آخرین گزینه… آنها را در ته یک کاسه تبتی روی یک کیسه قرار دهید و کاسه را به لرزش درآورید.

نحوه انرژی دادن به سنگ ها

پس از تخلیه انرژی سنگ های خود، می توانید آنها را دوباره شارژ کنید. نور ماه کامل فرکانس تابش آنها را افزایش می دهد. ژئودها یا کریستال‌های آمیتیست با قرار دادن آن‌ها در بالا، دوباره به سنگ‌ها انرژی می‌دهند. نور ماه کامل برای این موضوع ایده آل است.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00