بازار طلا دانستنیها نمادهای مختلف جواهرات و معنای پنهان آنها
نمادهای مختلف جواهرات و معنای پنهان آنها
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/11 - 02:00 0 نظر

نمادهای مختلف جواهرات معانی مختلفی دارند و از دوران قدیم سرچشمه می گیرند. در این مطلب معانی نمادهای مخنلف بررسی می شود.

نمادها بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما بوده اند و نقش مهمی در نحوه بیان و رفتار ما دارند. وقتی صحبت از جواهرات به میان می آید، برخی افراد جواهرات معنی دار را به عنوان نمادی از فرهنگ یا دین خود می پوشند، در حالی که برخی دیگر آنها را به عنوان طلسم برای رفاه و محافظت می پوشند. اگر به دنبال یک جواهرات نمادین برای اضافه کردن به مجموعه خود هستید این مطلب را از دست ندهید.

نماد رعد و برق

در اساطیر یونان، نماد رعد و برق نشانه ای از خدایان و انتقام آنهاست، اما وقتی صحبت از جواهرات می شود، نشان دهنده قدرت است و نمادی عالی برای کسانی است که تلاش می کنند حضوری قوی و قدرتمند داشته باشند.

نماد ستاره و ماه

نمادهای ستاره و ماه همیشه در جواهرات استفاده می‌شوند و معمولاً در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرند. گفته می شود که ماه یک نیروی زنانه است و ستارگان اغلب می توانند نشان دهنده شانس و اقبال باشند. این نماد نشان دهنده تغییر، خلاقیت و توانمندسازی است. گردن بند ستاره و ماه برای هرکسی که تغییرات بزرگی در زندگی خود تجربه می کند مناسب است و می تواند یادآور توانمندی باشد.

بیشتر بخوانید: نماد ماه و ستاره در زیورآلات چه معنایی دارد؟

نماد چشم نظر

این نماد یکی از پرطرفدارترین مدل های در بین جواهرات مد روز است و اساساً در هر فرهنگی قابل رویت است. با این حال، بسیاری از مردم از ریشه آن بی اطلاع هستند. چشم نظر در فرهنگ های مختلف معانی متفاوتی دارد، اما بسیاری از آن به عنوان یک نماد مد روز استفاده می کنند. چشم نظر انرژی منفی را درست قبل از رسیدن به شما منعکس می کند و به همین دلیل است که خیلی از مردم گردنبند چشم نظر می پوشند. رنگ های رایج چشم نظر معانی متفاوتی دارند. به عنوان مثال، آبی تیره برای کارما و سرنوشت است، در حالی که آبی روشن برای محافظت عمومی است.

مشاهده محصولات چشم نظر

سمبولیسم زنبور عسل

گردنبند زنبور عسل نه تنها زیبا بلکه نمادین نیز هست. زنبور عسل نماد اجتماع، دوستی و روشنایی است. همچنین می تواند متضمن نگهبانان دنیای طبیعی باشد که قدرت و انرژی را در اختیار دارند.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00