قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا مد و برندشناسی چرا مجموعه B.Zero1 بولگاری همیشه اولین انتخاب برای هدیه دادن خواهد بود
چرا مجموعه B.Zero1 بولگاری همیشه اولین انتخاب برای هدیه دادن خواهد بود
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/23 - 13:33 0 نظر

این مجموعه مظهر عشق، میل، جاه طلبی و آغازهای بی نهایت جدید است…

به ندرت می توان جواهراتی را پیدا کرد که بتواند این همه احساسات را در طراحی خودنمایان کند، اما مجموعه نمادین B.Zero1 بولگاری، با سایر جواهرات قابل مقایسه نیست. این جواهرساز لوکس ایتالیایی که برای نسل جدید طراحی شده بود و اولین بار در سال 1999 رونمایی شد، او دید روشنی از آنچه می خواست بسازد داشت: خطی نمادین و بیانی قدرتمند از شخصیت خود.

مجموعه نمادین B.Zero1 بولگاری،

حتی یک معنی رمزگذاری شده برای نام حلقه وجود داشت، جایی که "B" مخفف Bvlgari، "صفر" برای هزاره جدید، و عدد 1 برای شروع جدید و بی نهایت است.

B.Zero1 با الهام از کولوسئوم باشکوه رم - نماد بین المللی قدرت و هنر ایتالیایی - زیبایی گذشته و آینده را به زیبایی به تصویر کشید.

بیشتر بدانید: معرفی برند BVLGARI بولگاری

مجموعه جواهرات B.Zero1 برای Save the Children International از سال 2009  توسط افراد مشهور از جمله لیلی آلدریج، بن استیلر، نائومی واتس، استینگ و جسیکا بیل حمایت می شود. این مجموعه رویاهای بسیاری را تقویت کرده و عشق را به بالاترین حد خود رسانده است.

مجموعه جواهرات B.Zero1 برای Save the Children International

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00