قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا مد و برندشناسی مجموعه‌ی جواهرات FerriFirenze
 مجموعه‌ی جواهرات FerriFirenze
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/24 - 10:41 0 نظر

این برند جواهرات با الهام از میراث ایتالیایی و تکنیک‌های باستانی خود، عشق زنان را با جواهرات و سنگ‌های قیمتی بازنویسی می‌کند.

در قلب فلورانس، در میان تپه های سرسبز توسکانی، کارگاه کوچکی وجود دارد که مملو از صنعتگران با تجربه است. در این مکان آنها برای ایجاد طرح هایی برای زنان مدرن در هر گوشه از جهان دور هم جمع شده اند و جواهرات را با تکنیک های قدیمی صنایع دستی که کمیاب و گرانبها هستند زنده می کنند.

وقتی صحبت از افتخار و مسئولیت پذیری در فرآیند طراحی می شود تا اطمینان حاصل شود که سنت، فرهنگ و میراث را در خود جای داده است نام ایلاریا فورلوتی و جولیو، بنیانگذاران FerriFirenze به چشم می خورد. چشم انداز آنها برای خلق قطعات معاصر برای زنانی که با اشتیاق منتظر جواهرات خود هستند، در تکنیک های منحصر به فردی یافت می شود که در مجموعه هایی مانند Crescendo، Spettinato و Waterfall دیده می شود.

از ایجاد طرح‌های سفارشی گرفته تا ارائه مجموعه‌های جدید هر سه ماه یک‌بار، با الهام از مهارت‌های متنوعی مانند بافندگی، مکرومه، قلاب بافی، گلدوزی و باتیک. FerriFirenze تضمین می‌کند که هر مجموعه با توجه دقیق و با استفاده از الماس‌های بدون درگیری در رنگ‌های زرد، سفید و رزگلد 18 عیار تولید می‌شود. زمرد، یاقوت و یاقوت کبود در کنار سنگ‌های سخت و نیمه قیمتی مانند لاپیز لازولی، مرجان و مالاکیت ظاهر می‌شوند، جایی که این طرح به عنوان قصیده‌ای ماندگار برای صنایع دستی و میراث باقی مانده است.

یکی از جنبه‌های جذاب داشتن یک قطعه FerriFirenze ، این است که هر مالک یک عمر به آتلیه‌ای که در قرن شانزدهمی ویلا کورسی سالویاتی در قلب فلورانس قرار دارد، دسترسی دارد. اینجاست که آنها می توانند برای کشف مجدد رابطه صمیمانه خود با صنعتگران و کشف گنجینه ها و تکنیک های پنهانی که در طول اعصار حفظ شده اند، بازگردند.

FerriFirenze اولین رویداد خود را در عربستان سعودی در هتل جرید از 23 تا 31 ژانویه میزبانی می کند.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00