قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها جواهرات رنگارنگ | شادترین روند سال!
جواهرات رنگارنگ | شادترین روند سال!
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/12/10 - 02:00 0 نظر

جواهرات رنگارنگ! جواهرات رنگارنگ ترندی است که تضمین شده است لباس و روز شما را درخشان کند. از صورتی تا سبز، آبی تا زرد و...

 

 جواهرات رنگارنگ میناکاری شده

 جواهرات میناکاری به طور سنتی سیاه یا سفید هستند، اما برای این فصل جدید، در تمام رنگ های روشن هستند. رنگین کمان و همه عجیب‌ترین شکل‌ها،با رنگ صورتی روی انگشتان خود یک رنگ خنثی را روشن کنید، با یک گردنبند رنگارنگ جذاب، عنصر روشن تری را به لباس مشکی خود اضافه کنید، یا به سادگی با یک ژاکت کشباف بافتنی رنگارنگ، در قسمت جلوی رنگ کاملاً ظاهر شوید. و جواهرات مینا روی هم. انتخاب همه با شماست!

روی بدلیجات و سنگ های قیمتی درخشان کار کنید

سنگ های قیمتی هرگز از مد خارج نشده اند، عمدتاً به این دلیل که جواهراتی درجه یک و باکلاس هستند که می توانید در کلکسیون خود داشته باشید. از زمرد سبز روشن گرفته تا گارنت های پرشور، آکوامارین آرام بخش تا زیرکونیاهای درخشان، سنگ های قیمتی عنصر جواهرات مورد علاقه ما هستند. آنها درخشندگی را به هر لباسی می‌افزایند، از تناسب روزمره گرفته تا لباس‌های فانتزی برای بیرون رفتن، و جواهرات سنگ‌های قیمتی را به بهترین سبک جواهرات رنگارنگ تبدیل می‌کنند. از گوشواره های آویزان نامتناسب گرفته تا حلقه های کوکتل، گردنبندهای نگینی آراسته گرفته تا دستبندهای جذاب، هیچ سبک جواهری نتوانسته است از تغییر شکل سنگ های قیمتی فرار کند. بنابراین وقت آن است که بدلیجات را بپذیرید و کمی رنگ به مجموعه جواهرات خود اضافه کنید.

 دستبندهای مهره ای و موارد دیگر

 امسال، شما را تشویق می‌کنیم که دست‌سازهای رنگارنگ را در آغوش بگیرید. جواهرات کمی نزدیک تر به خانه و در تمام طول سال! دستبندهای مهره‌ای، در واقع هر چیزی که از مهره‌ها ساخته شده‌اند، کاملاً در حال بازگشت هستند و یک ترند بزرگ جواهرات رنگارنگ برای سال هستند. ما یک دستبند مهره‌ای نامتناسب را دوست داریم که از نظر ظاهری و ظاهری دست ساز، با مروارید، مهره‌های رنگارنگ و رنگ‌هایی از طلا ساخته شده است. سنگ‌های نیمه قیمتی کوچک یا سنگ‌های تولد یکی دیگر از افزودنی‌های شگفت‌انگیز به مجموعه جواهرات رنگارنگ هستند، به‌علاوه ما معنای سنگ‌های تولد خود را دوست داریم. وقتی صحبت از دستبندهای مهره‌ای به میان می‌آید، ما قاطعانه معتقدیم که هرگز نمی‌توانید تعداد زیادی از آن‌ها داشته باشید، بنابراین آن‌ها را در همه رنگ‌های رنگین کمان روی هم قرار دهید و شادی تعطیلات تابستانی خود را در تمام طول سال پخش کنید!

 مواد غیر معمول، بامزه ترین جواهرات رنگارنگ را می سازند

موادی مانند رزین، شیشه و لوسیت همگی به زیباترین جواهرات زنان تبدیل می شوند. این سبک از جواهرات رنگارنگ که اغلب در رنگ‌های پاستلی، گاهی با لهجه‌های بدلیجات و تقریباً همیشه با نوعی فضای شفاف ساخته می‌شوند، سبک و مطبوع به نظر می‌رسند و آن را به بهترین ترند بهار/تابستان تبدیل می‌کنند. با تزیین دستان خود با چند ماده جواهرآلات رنگارنگ و سرگرم کننده غیرمنتظره، به یک لباس سرهنگی یا کت و شلوار زنانه جذاب و ساده اضافه کنید. از طرف دیگر، با ست کردن جواهرات رنگارنگ خود با دامن و تاپ کراپ تاپ سرگرم‌کننده و جذاب، سبک‌سری را تمام کنید تا در نهایت حالت «من فقط برای یک وقت خوب اینجا هستم، نه برای مدت طولانی» را با هم ترکیب کنید. امسال همه چیز برای سرگرم کردن مد دوباره است، و از کجا بهتر از افزودن یک دسته کامل جواهرات رنگارنگ درخشان به جعبه جواهرات خود شروع کنید!

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00