بازار طلا دانستنیها چگونه حلقه تنگ را از انگشت خود دربیاوریم؟
چگونه حلقه تنگ را از انگشت خود دربیاوریم؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/12/23 - 09:43 0 نظر

همه گذاشتن حلقه دور انگشت خود را دوست دارند، اما اگر آن حلقه طلا در واقع کمی تنگ باشد و گیر کند باید چه کاری انجام دهیم؟

 شما صبح از خواب بیدار می شوید و به راحتی روی حلقه های خود می لغزید، اما عصر می آید که باید همان حلقه را بکشید تا همان حلقه را از انگشت خود بردارید. یا در واقع، ممکن است به تازگی حلقه ای خریداری کرده باشید که خیلی کوچک است. در هر صورت، به طرز وحشتناکی آزاردهنده است. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم چگونه حلقه گیر کرده را بردارید!

دست هارا بالا قرار دهید!

قرار دادن دست‌ها در بالای سر می‌تواند به کاهش تورم انگشتان شما کمک کند، که این امر باعث می‌شود تلاش برای برداشتن حلقه بسیار آسان‌تر شود. این روش در ترکیب با روش های دیگر نیز عالی است.

بچرخانید و بکشید

بچرخانید و بکشید، مانند یک حرکت رقص به نظر می رسد! اما این در واقع یک ترفند عالی برای برداشتن حلقه ای است که گیر کرده است اما خیلی سفت نیست. حلقه را بین انگشت شست و اشاره خود بگیرید، سپس در حالی که انگشت خود را به سمت بالا می کشید، آن را بچرخانید. ادامه دهید تا زمانی که بتوانید حلقه را کاملاً بچرخانید. مراقب باشید که خیلی محکم نکشید، زیرا این کار باعث می شود انگشت شما بیشتر متورم شود.

بیشتر بخوانید: مدل های محبوب حلقه نامزدی

آب

پوست شما وقتی گرم است منبسط می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد وقتی سرد می‌شود کوچک می‌شود. این توضیح می دهد که چرا حلقه های شما در تابستان در مقایسه با زمستان تنگ تر هستند. پس آب سرد برای نجات است! دستی که حلقه را حمل می کند را در یک کاسه آب سرد قرار دهید. سپس حلقه را با دقت بچرخانید تا گیر کند.

روان کننده ها

از یک روان کننده برای کمک به لیز خوردن حلقه از انگشتتان استفاده کنید. این می تواند صابون معمولی، وازلین، کره، روغن زیتون یا شامپو باشد. مقدار زیادی از روان کننده انتخابی خود را روی انگشت خود قرار دهید و حلقه را بچرخانید تا روان کننده زیر حلقه قرار گیرد. سپس حلقه را بچرخانید و بچرخانید تا از بین برود.

رشته نخ

  یک تکه نخ، بند کفش یا روبان را بردارید و انتهای آن را از طریق حلقه خود بکشید. سعی کنید از یک سوزن، موچین یا خلال دندان استفاده کنید تا این کار کمی آسان تر شود. پس از آن، تکه نخ انتخابی خود را چندین بار از حلقه تا بند انگشت خود (یا کمی دورتر) دور انگشت خود بپیچید. مطمئن شوید که آن را خیلی سفت نکشید زیرا ممکن است دردناک باشد! وقتی این کار را انجام دادید، روبان را در جای خود نگه دارید و قسمت انتهایی را که زیر حلقه می‌کشید، بگیرید. قسمت انتهایی را نگه دارید و به آرامی شروع به گره زدن آن روی انگشت خود کنید. حلقه شما باید با روبان به خوبی از بین برود.

بیشتر بخوانید: هر انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد؟

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00