قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها همه آنچه باید در مورد الماس De Beers بدانید
همه آنچه باید در مورد الماس De Beers بدانید
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/01/14 - 10:15 0 نظر

الماس De Beers سالهاست که دارایی ارزشمندی بوده است. از زمانی که این برند راه اندازی شد، الماس تنها تمرکز آنها بوده است. ماموریت آنها این است که برای هرکسی زیباترین و درخشان ترین سنگی را که می توانند پیدا کنند فراهم کنند!

100 سال برای راه اندازی یک برند

از ابتدا، De Beers همه چیز در مورد الماس بود. بیش از 100 سال طول کشید تا آنها شروع به تولید جواهرات کردند، زیرا تنها تلاش آنها صرف الماس شد. در سال 2017، آنها 33.5 میلیون قیراط الماس استخراج کردند! این جهش 22 درصدی نسبت به سال قبل است. اولین هدف De Beers تبدیل رویاهای الماس به واقعیت های ماندگار است. آنها این کار را با پیروی از ارزش های خود یعنی پرشور بودن، جمع کردن آن، ایجاد اعتماد، نشان دادن مراقبت و شکل دادن به آینده در کنار مشتریان خود، نیازهای بازار و تکامل انجام می دهند. آنها تلاش می کنند تا همه این کارها را به شیوه ای اخلاقی و پایدار انجام دهند.

سیستم درجه بندی الماس 4C

در سال 1939، De Beers که دائماً در تلاش برای بهبود بازار الماس بود، اولین سیستم درجه بندی الماس در صنعت را ایجاد کرد که توسط GIA به تصویب رسید: 4Cs. این سیستم درجه بندی عیار، رنگ، شفافیت و تراش سنگ را در نظر می گیرد. در سطح بین‌المللی، همه آزمایشگاه‌های معتبر از این سیستم برای درجه‌بندی الماس‌ها استفاده می‌کنند، همانطور که De Beers هنگام انتخاب سنگ‌ها برای برند Forevermark الماس خود از این سیستم استفاده می‌کنند.

انتخاب الماس Forevermark

Forevermark فرآیند انتخاب دقیقی دارد و کمتر از 1٪ از الماس های جهان انتخاب شده اند. این فرآیند در مؤسسه الماس Forevermark اتفاق می افتد، جایی که آنها ادعا می کنند که آنها فقط از 4 C فراتر می روند، زیرا آنها به دنبال درخشندگی و زیبایی هستند. الماس ها فقط پس از برش و صیقل دادن درجه بندی نمی شوند، بلکه De Beers با نگاه کردن به مواد خام شروع می کند. اگر خشن از کیفیت برتر برخوردار نباشد، حتی در نظر گرفته نمی شود. پس از برش و صیقل دادن سنگ، به دنبال جلاکاری هستند که به بهترین درخشندگی منجر شود. برش نیز بسیار مهم است زیرا آنها بهترین تقارن و دوام را می خواهند. در مورد 4 C خاص، De Beers فقط سنگ هایی را از 0.14 قیراط به بالا، رنگ D-L، شفافیت FL تا SI2 و برش هایی با کیفیت عالی و بسیار خوب انتخاب می کند. هر الماس Forevermark با شماره شناسایی منحصر به فرد خود و نماد Forevermark حک شده است. هر مشتری یک کارت شناسایی با مشخصات الماس و تعدادی سنگ همراه با گزارش درجه بندی دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: قیمت الماس چگونه محاسبه می شود؟

معادن و شیوه های De Beers

معادن دی بیرز برای الماس در بوتسوانا، کانادا، آفریقای جنوبی و نامیبیا. برخی از معادن آنها عبارتند از: Jwaneng، Orapa، Letlhakane و Damtshaa در بوتسوانا. اسنپ لیک و ویکتور در کانادا؛ معادن دریایی و ساحلی در نامیبیا و کیمبرلی، Venetia و Voorspoed در آفریقای جنوبی. آنها بیان می کنند که هدفشان توسعه پایدار در زمینه معدن و الماس است. آنها به دنبال درک و مسئولیت پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی هستند که می توانند در این مسیر اتفاق بیفتند.

اصول بهترین عملکرد De Beers (BBP) مستلزم رعایت همه قوانین و عدم وجود فساد یا پولشویی است. BBP برای همه شرکت‌های De Beers و Sightholders اعمال می‌شود. آنها استانداردهای سالم، ایمنی، کار و محیط زیست را نظارت می کنند. مطابقت BBP توسط یک سازمان شخص ثالث، Société Générale de Surveillance، هر سال تأیید می شود. کل کنگلومرا De Beers بر اساس الماس است. آنها از همان ابتدا دقت و زمان زیادی را صرف اطمینان از تولید و خرید الماس های زیبا و پایدار کردند. این الماس ها دارای بالاترین کیفیت هستند و شما می توانید از خرید الماس De Beers مطمئن باشید.

De Beers دیجیتالی می شود

در میان اکثر برندهای جواهرات سازمانی که می توانید در Place Vendome پیدا کنید، De Beers یکی از نادرهایی است که در دیجیتال سرمایه گذاری زیادی کرده است. با درک پتانسیل و فرصت‌های عمدتاً در آسیا، تیم اجرایی به رهبری مدیر عامل فرانسوی خود، فرانسوا دلاژ، راهبردهای بازاریابی و جهانی را به خوبی ایجاد کرده و به خوبی فکر کرده‌اند. تجارت الکترونیک، وی چت، تجربه کاربری دیجیتال مانند تجربه کاربری آنلاین، و غیره... De Beers را از نظر بازاریابی دیجیتال بسیار جلوتر می‌آورد. با توجه به اوج ناشی از COVID-19، De Beers ممکن است در موقعیت خوبی برای مبارزه با رکود اقتصادی آینده باشد.

مطالعه بیشتر: الماس، پادشاه جواهرات

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00