بازار طلا دانستنیها جذاب ترین روش ست کردن جواهرات طلا مخصوص خانم ها
جذاب ترین روش ست کردن جواهرات طلا مخصوص خانم ها
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/01/17 - 11:35 0 نظر

جواهرات طلا برای قرن ها یکی از محبوب ترین لوازم جانبی بوده اند و این توانایی را دارند که یک ظاهر متوسط را به ظاهری کاملاً خیره کننده تبدیل کنند. حلقه‌ طلا، زنجیر طلا و حتی گوشواره‌های الماس به زیبایی با طیف وسیعی از لباس‌ها طراحی شده‌اند. با این حال، ما می‌دانیم که وقتی مجموعه بزرگی از جواهرات طلا دارید، تطبیق این قطعات با یکدیگر دشوار است.

نحوه ست کردن زنجیر طلا

چند روش مختلف وجود دارد که می توانید زنجیر طلای خود را با سایر قطعات جواهرات یا لباس خود ست کنید. شما می توانید به کمک این نکات ظاهر خود را برای مهمانی، جلسات رسمی و یا محل کار همیشه به روز و جذاب نگه دارید.

همانطور که میدانید سبک های مینیمالیستی جواهرات محبوب ترین مدل ها هستند. بنابراین شما می توانید از ترکیب زنجیر طلای خود با یک مدل گردنبند طلا، ظاهری شیک و در عین حال ساده برای خود داشته باشید. برای زنجیرهای با ضخامت متوسط، ست کردن آنها با گردنبندهای کمی نازکتر می تواند به ظاهر شما عمق دهد. یک زنجیر نازک‌تر می‌تواند به خوبی زنجیره ضخیم‌تر را تکمیل کند، به خصوص اگر از ترکیب رنگ های زرد، سفید و رزگلد استفاده کنید. همچنین اگر زنجیر شما برای استفاده با آویز یا پلاک طلا مناسب است، از ست کردن این دو قطعه با هم غافل نشوید.

ترکیب کردن رنگ های مختلف طلا

از آنجایی که جواهرات طلا دارای رنگ‌های مختلف مانند طلای زرد، طلای سفید و رزگلد می باشد ممکن است بخواهید همه آنها را به یکباره استفاده کنید. در حالی که وقتی این کار به درستی انجام می شود شگفت انگیز به نظر می رسد.

طلای زرد یک ظاهر کلاسیک مطلق است و زمانی که با سایر قطعات رنگی مشابه پوشیده شود عالی به نظر می رسد. با این حال، اگر می خواهید رنگ دیگری از طلا را در ترکیب قرار دهید، توصیه می کنیم طلای سفید را انتخاب کنید. از آنجایی که این رنگ بسیار خنثی است، در تضاد با روشنایی زرد به خوبی عمل می کند و ظاهری ملایم تر به شما می بخشد.

به طور مشابه، یک ظاهر طراحی شده با ترکیب رزگلد و طلای سفید می تواند جذابیت زیادی به شما اضافه کند. ظرافت هر رنگ به خوبی با سایر رنگ ها ترکیب می شود. در حالی که می‌توان رزگلد را با طلای زرد نیز پوشید، بنابراین ترکیب گوشواره‌های رزگلد و حلقه‌های طلای زرد می تواند انتخاب خوبی باشد.

 

 

گوشواره طلا لایه ای

گوشواره طلا بهترین راه برای افزودن رنگ نهایی به لباس است. آنها به عنوان یک جواهرات با کلاس و در عین حال معمولی و همچنین یک اکسسوری چشم نواز که می تواند چهره شما را برجسته کند، به خوبی کار می کنند. در اینجا تعدادی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشواره‌ طلا و بهترین روش استفاده از آنها را معرفی می‌کنیم.

گوشواره حلقه ای

گوشواره های حلقه ای برای کسانی که فرم صورت بیضی دارند عالی است، به این معنی که می توانید با رنگ های مختلف همچنان عالی به نظر برسید. وقتی به دنبال پوشیدن گوشواره های حلقه ای با سایر جواهرات هستید، نکته کلیدی این است که زیاده روی نکنید. ما یک گردنبند نازک با یک جفت گوشواره حلقه ای کوچک را برای ظاهری شیک و در عین حال جذاب توصیه می کنیم.

گوشواره میخی

زیبایی گوشواره های میخی تطبیق پذیری آنهاست. از آنجایی که آنها جمع و جور هستند و معمولاً فقط فضای کوچکی را در گوش اشغال می کنند، می توان آنها را با سایر جواهرات کوچک و بزرگ ست کرد. برای خانم‌ها، گوشواره‌های میخی انتخاب مناسبی برای روز عروسی هستند که می‌توانند با لباس عروس پوشیده شوند.

گوشواره قطره ای

گوشواره های قطره ای یک انتخاب عالی برای کسانی است که صورت های گردتری دارند، زیرا استایل کشیده می تواند به ایجاد ظاهری بسیار جذاب کمک کند. چه با یک لباس یا یک تی شرت و شلوار جین پوشیده شود، گوشواره های دراپ اکسسوری مناسبی برای پوشیدن در تمام طول سال هستند.

 

مشاهده سایر مدل های گوشواره طلا

 

چگونه جواهرات طلا را با لباس های مختلف بپوشیم

اولین سوالی که در هنگام ست کردن جواهرات با لباس های مختلف باید از خود بپرسید این است که می خواهید چه تاثیری روی دیگران داشته باشید؟ این به شما کمک می کند تا قطعاتی را انتخاب کنید که در محیط کار یاد در مجالس رسمی از دیگران متمایز شوید.

 یک زنجیر یا گردن‌بند سبک‌تر با یک لباس یا پیراهن، ظاهری عالی برای یک محیط کار است، زیرا به یک لباس حرفه‌ای، رنگ تمام‌شده‌ای می‌بخشد. هنگامی که برای عصر بیرون می روید، گوشواره های حلقه ای و النگوهای طلا راه بسیار خوبی برای افزایش جذابیت و شیک پوشی شما محسوب می شود.

 

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید می توانید در سایت بازار طلا و در بخش ویترین آنلاین طلا خریدی امن، سریع و آسان را تجربه کنید. شما می توانید تمامی محصولات طلافروشان سراسر ایران را مشاهده کرده و با خیال راحت و در کمال آرامش محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. همچنین می توانید با فروشندگان طلا ارتباط برقرار کرده و بعد از مراجعه به طلافروشی خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00