قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها گردنبند سیاه چوکر، راهی برای درخشش شگفت انگیز
گردنبند سیاه چوکر، راهی برای درخشش شگفت انگیز
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/01/20 - 11:45 0 نظر

گردنبندهای سیاه چوکر برای چشم ها جذاب و فریبنده هستند. آنها قطعه ای از لوازم جانبی هستند که می توانند قلب ها را از دور تسخیر کنند. رنگ خود کاملا وسوسه انگیز است در حالی که سبک ها و متریال ها به جذابیت گردنبند می افزایند.

حس جذابیت و زرق و برق را به کل ظاهر اضافه می کند. هنگامی که در مهمانی ها پوشیده می شوند، اغلب ستاره شب هستند .

تاریخچه طولانی چوکر سیاه…

گردنبندهای چوکر به تاریخ بازمی گردند و داستانی برای گفتن دارند. ما به اصول اولیه باز نخواهیم گشت، فعلاً بیایید اهمیت گردنبندهای سیاه چوکر را در تاریخ جهان ببینیم. از قرن نوزدهم تا بیستم، چوکرهای سیاه اهمیت زیادی را پشت سر گذاشته اند. از نمادگرایی در نقاشی "المپیا" از یک موقعیت اجتماعی تا زیبایی شناسی زیبایی برای بالرین ها.  چوکرهای مشکی در زمان‌ها و اعصار گذشته بوده‌اند، اما طرح‌ها و الگوهای در حال تکامل آن‌ها را به یک روند همیشه سبز تبدیل کرده است.

تاریخچه طولانی چوکر سیاه…

انواع گردنبند سیاه چوکر را حتما امتحان کنید

انواع چوکرهای مشکی بر اساس طرح، سبک و مواد استفاده شده در آن متفاوت است. تیپ های مختلف حالات متفاوتی دارند و به دنبال شخصیت های متفاوت هستند. بیایید نگاهی بیندازیم به انواع چوکر سیاه که ارزش امتحان کردن را دارند.

چوکر توری مشکی

رایج ترین مدل گردنبند مشکی چوکر، چوکر توری است. آنها یک اکسسوری مناسب برای پوشیدن گاه به گاه هستند. اغلب توسط دختران و زنان برای یک ظاهر شیک سرگرم کننده با لباس های روزانه پوشیده می شود. چوکرهای توری مشکی اولین کسانی بودند که بازار بزرگی را ایجاد کردند و از آن زمان تاکنون واقعاً از مد نرفته اند.

چوکر توری مشکی

چوکرهای چرمی مشکی

چوکرهای چرمی حداقل قابل توجه هستند. طرح هایی که چوکرهای چرمی ساخته می شوند نیز بسیار جذاب هستند. آنها بهترین لوازم جانبی مهمانی برای ظاهر مشکی پررنگ هستند. این طرح ها شامل چوکرهای برچسب و چوکرهای خاردار می باشد. آنها صدها درصد جذابیت ظاهر را افزایش می دهند.

چوکرهای چرمی مشکی

چوکرهای تاتو سیاه

چوکرهای تاتو بسیار نازک هستند و تقریباً شبیه یک خالکوبی هستند. چوکرهای خالکوبی سیاه ترند در جوانان هستند. آنها در طراحی به گردن می چسبند و برای ظاهر معجزه می کنند. یک آیتم تزئینی برای خانم های جوان برای یک لباس کژوال کالج به عنوان لباس روزانه. آنها سبک و راحت هستند که آنها را به انتخاب بسیار خوبی تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: ساختار گردنبندهای چوکر

چوکرهای تاتو سیاه

چوکرهای مخملی مشکی

نوع لوکسی که تمام ظرافت را به همراه دارد، چوکرهای مخملی مشکی هستند. آنها اغلب با سنگ های قیمتی در یک الگو تزئین شده اند. مخمل مشکی پیچیده شده دور گردن و تزئین شده با رنگ های مختلف نگینی، منظره ای است که در هر مناسبتی پوشیده می شود. چوکرهای مخملی یک انتخاب عالی برای یک مهمانی یا لباس عروسی هستند.

چوکرهای مخملی مشکی

مد در چوکر سیاه

چوکرها یک ترند بوده اند، اما روند چوکرها اکنون به روند جدید مد تبدیل شده است. با افزایش استفاده از فلز اکسید شده در جواهرات مد، چوکرهای مشکی اکسیده شده آنهایی هستند که می توانید به لیست مد روز خود اضافه کنید تا امتحان کنید. گردنبند چوکر فلزی اکسیده شده مناسب است و با انواع سبک ها و مناسبت ها سازگار است. طرح‌ها از انواع لباس‌های روزانه ساده تا لباس‌های معمولی برای عروسی‌ها و مهمانی‌ها را شامل می‌شود. 

مد در چوکر سیاه

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00