بازار طلا دانستنیها فاکتورهایی که باید در خرید النگوهای مروارید در نظر گرفت
فاکتورهایی که باید در خرید النگوهای مروارید در نظر گرفت
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/01/29 - 11:43 0 نظر

هنگام خرید النگوهای مروارید برای خود، چند نکته وجود دارد که می توانید در نظر داشته باشید.

هنگام انتخاب اکسسوری، سبک، طرح و الگوی ترجیحی بسیار مهم است. وقتی صحبت از النگو می شود، باید به پهنای النگو و اندازه مچ دست خود نیز توجه کنید. من می گویم که شما می توانید هر چیزی را که دوست دارید به شرطی که به مچ دست شما مناسب باشد دریافت کنید. یک النگو با اندازه اشتباه می تواند در هنگام پوشیدن آن به شما آسیب برساند یا اگر خیلی گشاد باشد در انجام کارهای خانه مانع می شود.

برخی دیگر از عواملی که می توان در نظر گرفت عبارتند از:

کیفیت مروارید

کیفیت مروارید تعیین کننده قیمت یک مروارید است. هر مروارید از نظر رنگ، درخشش، شکل و هرگونه آسیب به دقت بررسی می شود. برای هر انحراف از کمال، در قیمت گذاری مروارید منفی وجود دارد. از این رو، برای شما مهم است که بررسی کنید آیا واقعاً برای کیفیتی که دریافت می کنید هزینه می کنید یا خیر.

بیشتر بدانید: بررسی جواهر مروارید | راه های تشخیص مروارید طبیعی

کیفیت مروارید

زیورآلات مرواریدی

صنعتگری یکی دیگر از عواملی است که باید در مورد قیمت گذاری در نظر گرفت. هنر چیدمان مرواریدها به شیوه‌ای زیبا زیبایی بیش از حد سورئال را ارائه می‌کند که در هر جای دیگری دیده نمی‌شود. صنعت ساخت النگو قدمتی باستانی دارد و از نسل های مختلف دست گذشته است. هر دستی طراحی و هنر منحصر به فرد خود را دارد که به قیمتی که خواسته می شود ارزش دارد.

النگوهای مروارید خود را درست بپوشید

پوشیدن درست النگوهای مرواریدی کار چندان سختی نیست. تطبیق پذیری مرواریدها باعث می شود که آنها را با هر سبک یا لباسی راحت تر ست کنید. مرواریدها می توانند همه این کارها را برای افزودن یک سنت به ظاهر غربی یا کمی زرق و برق به هر لباسی اضافه کنند. اگر آنها را با یک لباس سنتی بپوشید، ظاهر یک دستبند را به شما می دهد و حال و هوای مدرنی به آن می بخشد. در حالی که آنها را با لباس مجلسی مشکی می پوشند، می توانند ظرافت سنت را نیز ارائه دهند. خانم‌ها از النگوهای مرواریدی با شلوار جین و شلوار استفاده می‌کنند تا ظاهری کژوال داشته باشند.

النگوهای مروارید خود را درست بپوشید

مراقبت از النگوهای مروارید

در حالی که از مرواریدها بر خلاف انواع دیگر جواهرات مراقبت می کنید، باید ببینید که مرتباً آنها را تمیز نمی کنید. پس از هر بار استفاده، النگوهای مرواریدی خود را پاک کنید و سعی کنید در حین انجام آرایش، آنها را همیشه نپوشید. از اسپری کردن عطرهای خود روی النگوهای مروارید خود خودداری کنید. این ممکن است به ساقه آنها و در نتیجه درخشش آنها آسیب برساند. آنها را در یک پارچه میکروفیبر نگهداری کنید، زیرا برای تنفس و حفظ درخشندگی خود به هوا و رطوبت نیاز دارد. فقط آنها را نگه دارید تا نفس بکشند، و درخشش آن همیشه به خوبی جدید خواهد بود!

مطالعه بیشتر: النگوهای مروارید، یک سنت پر زرق و برق

مراقبت از النگوهای مروارید شما

اینها برخی از چیزهایی بود که باید در مورد النگوهای مروارید زیبای خود بدانید. اکنون پیش بروید و تمام سبک‌ها و طرح‌هایی را که مناسب خودتان یافتید، بررسی کنید. 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00