بازار طلا مد و برندشناسی لوژ پاریس اولین مجموعه جواهرات خود را رونمایی کرد
لوژ پاریس اولین مجموعه جواهرات خود را رونمایی کرد
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/02/11 - 10:04 0 نظر

پس از شروع کار در دنیای فانتزی، لوژ پاریس اکنون با راه یابی موفقیت آمیز به دنیای جواهرات، چرخش جدیدی را در پیش گرفته است.

این شرکت پاریسی با عرضه مجموعه‌ای از جواهراتی که از قطعات طلاکاری شده با طرح‌های چشم‌نواز تشکیل شده‌اند، در دنیای جواهرسازی و لباس‌های زیبا نام خود را جاودانه ساخته است. حالا این شرکت با راه‌اندازی چالش جدید، به دنبال ایجاد میدان جدیدی از خلاقیت و بیان در جواهرسازی است. برند مذکور، بدون اعلام کد و رمز خود، به طور خودکار این تمایل خاص را برای ایجاد جنبشی جدید در جواهرسازی به خود اختصاص داده است. جولی، موسس و مدیر هنری این برند، برای اولین مجموعه جواهرات، مجموعه‌ای شامل حلقه‌ها، گردن‌بندها و گوشواره‌ها را طراحی کرده است که می‌توان آن‌ها را به تنهایی یا به صورت انباشته و مطابق با روح Luj ترکیب کرد.

ما عاشق هندسه‌ی منحنی‌های الهام‌بخش هستیم که با تأثیر زیبایی از مدل‌های خاص ترکیب می‌شوند. در این مجموعه، الماس و تورمالین به خوبی به کار گرفته شده‌اند. طرفداران مدال‌های گرانبها، با قطعاتی مانند گردن‌بند مروارید آب شیرین Diane و ست مدال آن با الماس و تورمالین صورتی به شکل چشم خوشحال خواهند شد. در مورد طرفداران حلقه‌ها، چندین گزینه وجود دارد: حلقه کری، حلقه زنجبیل، مدل کامل پاوه با روح کابوچون بازبینی شده یا حلقه مار الویرا. شما می‌توانید یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنید: الویرا 1، 2 یا 3؟

بیشتر بخوانید: تاریخچه جواهرات ثابت می کند که مد طلا و جواهر یک هنر است

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00