بازار طلا دانستنیها ترندهای جواهراتی که باید در بهار امسال داشته باشید
ترندهای جواهراتی که باید در بهار امسال داشته باشید
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/02/24 - 10:35 0 نظر

با گذشت زمستان و نزدیک شدن به فصل بهار، ما شاهد روندهایی شاداب و پرانرژی هستیم که می‌تواند برای شما جذاب باشد. با این ترندهای جدید، ما به دنبال ارائه‌ی محصولاتی با طرح‌های جذاب و روشن هستیم که قطعاً خوش‌پوشی شما را افزایش خواهد داد.

در رنگ نقره ای جسور باشید

درست است که مخلوط کردن فلزات در ساخت جواهرات مرسوم است، اما اگر شما به یک فلز خاص علاقه دارید، ما نقره را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نقره در این بهار بازگشت پیدا کرده و با ظاهر مدرنی که دارد، بسیار جذاب است. مجموعه‌ای گسترده از جواهرات زیبا و مد روز از جمله آویزها، گوشواره‌ها، دستبندها و حلقه‌هایی که با ظاهر بهاری سازگاری دارند، وجود دارد. یکی دیگر از مزایای استفاده از جواهرات نقره، این است که با تمام لباس‌ها و سایر جواهرات هماهنگ می‌شود.

 

قطعات لایه پذیر

زنجیرها یکی از ساده‌ترین و پرکاربردترین نوع جواهرات هستند که می‌توانید به‌تنهایی یا با تزیینات مختلف مانند طلسم‌ها و آویزها بپوشید. زنجیر مار دارای طراحی منحصر به فردی است که با زنجیرهای دیگر بسیار متفاوت است. زنجیر مار محکم و انعطاف‌پذیر شبیه به بدن و انعطاف مار است و ما فکر می‌کنیم که در تمام سال 2023، جزء مد روز خواهد بود. می‌توانید زنجیر مار را به‌تنهایی بپوشید یا با طلسم‌ها و آویزهای مختلف تزیین کنید و با این زنجیر زیبا، ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

 

خرید زنجیر طلا

 

جسور و زیبا

یکی از روندهای جدید در جواهرات، استفاده از ناودانی‌های بزرگ است که در این سال به یکی از ترندهای پرطرفدار تبدیل شده است. ما می‌توانیم به یاد داشته باشیم که در گذشته، برندهایی مانند Bottega Veneta Drop با طراحی گوشواره‌های تندیس‌آمیز، موجب شروع یک روند جذاب در جواهرات شدند که بسیاری از برندها به آن علاقه نشان دادند و این روند همچنان ادامه دارد. ما با اطمینان می‌توانیم بگوییم که این جواهرات ناودانی بزرگ، جزء ترندهای پرطرفدار سال 2023 محسوب می‌شوند و با انتخاب آن‌ها، می‌توانید ظاهری مدرن و جذاب داشته باشید.

بیشتر بخوانید: 5 ترند بزرگ جواهرات طلا و الماس که در سال 2023 باید بدانید

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00