بازار طلا مد و برندشناسی از زباله‌های الکترونیکی تا هنرهای پوشیدنی
از زباله‌های الکترونیکی تا هنرهای پوشیدنی
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/03/10 - 15:00 0 نظر

کشف کنید چگونه اوشابا با استفاده از گوشی‌های دور ریخته شده، جواهراتی خیره کننده را خلق می‌کند .مجموعه Connection Salvaged، اولین برند بریتانیایی است که از اشیاء دور ریخته شده، آثار هنری خارق‌العاده خلق می‌کند.

تصور کنید تخته‌های مدار تلفن، کابل‌های شارژ و دوشاخه‌ها در حال تغییر شکل هستند و به صورت حلقه‌ها، گردن‌بندها، گوشواره‌ها و دکمه‌های سرآستین ظاهر می‌شوند. در عالم الکترونیک، تعداد بی‌شماری از عناصر نفیس، از جمله طلا و رنگ‌های جواهر مانند وجود دارد که در انتظار کشف هستند. Oushaba، یک خانه هنر و طراحی آوانگارد، با ترکیب تجمل و پایداری، اولین مجموعه خود را با نام Connection Salvaged رونمایی کرده است، جایی که قطعات فن آوری دور ریخته شده، به عنوان هدف جدیدی برای خلق آثار هنری خلاقانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Oushaba، که از واژه عربی برای آلیاژ گرفته شده است، تلفیقی از ایده‌ها و تأثیراتی است که روح نوآورانه آتلیه را تجسم می‌دهد. با راه‌اندازی این مجموعه، جیلین کار، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Oushaba، تصورات مربوط به زباله را به چالش می‌کشد و خاطرنشان می‌کند: "ما قصد داریم مفهوم مواد دور ریخته شده را دوباره تعریف کنیم.

 

اما این مجموعه تنها به همین حد محدود نمی‌شود. با تجاوز از مرزهای جواهرات سنتی، این مجموعه نمونه‌ای تکان‌دهنده از ارتباطات تقویت شده از طریق فناوری مدرن را به تصویر می‌کشاند.

جیلین در مورد پیدایش این مجموعه می‌گوید: «در دوران قرنطینه سال 2020، زمانی که Oushaba شکل گرفت، ما برای ارتباط با عزیزانمان به فناوری تکیه کردیم. با این حال، ما تلفن‌های خود را به طور متوسط هر 18 ماه دور می‌اندازیم، در حالی که 80 درصد زباله‌های الکترونیکی به اندازه کافی بازیافت نمی‌شوند و در نهایت به محل‌های دفن زباله می‌روند.

از آنجایی که مجموعه افتتاحیه بر روی جواهرات فناوری به عنوان هنر پوشیدنی تمرکز دارد، خانه هنری آوانگارد راه را برای کاوش در خطوط آینده مد، لوازم جانبی و اشیاء تزئینی با همکاری صنعتگران در سراسر جهان هموار می‌کند.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00