بازار طلا آخرین خبرها طلا و ارز تعطیلی یک هفته ای بازار طلای تهران در ایام سوگواری محرم

تعطیلی یک هفته ای بازار طلای تهران در ایام سوگواری محرم

چکیده این مطلب : انتشار : 1403/04/21 - 09:44 0 نظر

گلدمگ: نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد که بازار طلای تهران به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) همانند سال های پیش یک هفته تعطیل خواهد بود.

به گزارش سایت طلا و جواهر بازار طلا، همزمان با ایام سوگواری سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، بازار طلای تهران به مدت شش روز تعطیل خواهد بود. این تعطیلی به احترام ماه محرم و به رسم دیرینه اصناف بازار تهران، به ویژه صنف طلا و جواهر، انجام می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، سید محمود شربیانی در این باره گفت: بازاریان طلا و جواهر تهران که از ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند، در این شش روز به سوگ و عزاداری می‌پردازند. بازار طلا و جواهر تهران، اعم از پاساژهای اصلی و راسته بازار، همگام با سایر مردم و کسبه، با تعطیلی واحدهای صنفی خود و برپایی هیئت و تکایای عزاداری، عشق و ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت (ع) و امام حسین (ع) را به نمایش می‌گذارند.

در این مدت، کلیه پاساژها و سراهای بازار طلا، از جمله فروردین، اردیبهشت، خرداد، حکیم هاشمی، مکاره و احسان، همچنین بازار طلا و جواهر سبزه میدان، تکیه دولت، راسته بازار صحاف‌ها و زرگرهای بازار تهران سیاه‌پوش شده و تعطیل خواهند بود و هیئت‌های عزاداری در این اماکن به سوگواری و مرثیه‌خوانی می‌پردازند.

پربازدیدترین خبرها